مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۶۴ طرح اشتغال سال ۹۹ با حمایت این نهاد در استان به اجرا درآمد که ۱۰۳ درصد هدفگذاری تعیین‌شده را محقق کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 28 March 2021
 
۱۰۳ درصد از هدفگذاری اشتغال کمیته امداد استان سمنان محقق شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد روز یکشنبه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری به رسانه ها افزود: طرح های اشتغال سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش یافت و در سال جاری برای تحقق این شعار تلاش می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به ایجاد سه هزار و ۵۶۴ مورد طرح اشتغال با  ۱۰۳ درصد تحقق  برنامه در سال ۹۹ اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح ها نسبت به سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش داشت.

وی به افزایش ۴۳ درصدی اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: ۵۶ درصد طرح های اشتغال اجرا شده در بخش  روستایی و ۴۴ درصد شهری بود.

وی بر نظارت بر هفت هزار و ۶۸۸ طرح تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: ارائه چهار هزار و ۵۰۹ مشاوره شغلی نیز به مددجویان و کارآفرینان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی، این نهاد برای اشتغال و خودکفایی مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت تلاش و دستاورد مطلوبی داشت.

وی بیان کرد: سال ۹۹ بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ایجاد شد در حالی که سهمیه استان یکهزار فرصت شغلی بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بالغ  بر ۱۰۲ میلیارد تومان برای ایجاد این فرصت های شغلی تخصیص یافت که بیش از این مبلغ با اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان جذب و اقدامات اشتغال زایی انجام شد.

مسعودیان راد تصریح کرد: سال گذشته، در بحث اشتغال زایی اقداماتی از جمله اشتغال نوین، دانش بنیان، نوآورانه، طرح‌های کارآفرینی و راهبری شغلی در دستور کار این مجموعه قرار داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به درنظرگرفتن میامی به عنوان یکی از شهرستان های کم‌برخوردار کشور خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان در سال ۹۹ به شهرستان میامی اختصاص یافت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار