از طریق مجلس، پیگیر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی خواهم شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 28 March 2021

 

به گزارش تابناک مازندران علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی باخادمین پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا در سال ۱۴۰۰ دیدار کرد.

دیدار نماینده بابل با خادمین اربعین حسینی
 

در این دیدار محمدحسین طبرستانی «مسئول ستادمردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا»اظهار داشت:این مجموعه حدود دو دهه هست که فعالیت‌ فرهنگی و مذهبی را در شهرستان،استان و کشور انجام می‌دهد.

وی افزود:برای اولین بار در بابل یک گروه فرهنگی منسجم را ایجاد کردیم که بیش از ۶ سال کنار هم قرار گرفتند.

وی ادامه داد:موکب یا فاطمه الزهرا (س) راهیان کربلا جزء دو موکب برتر «بین ۶۰۰ موکب» و جزء ۳ نماینده اول بنیاد بین‌المللی کشور شد.

طبرستانی خاطر نشان کرد:درخواست از مجلس شورای اسلامی این هست که فراکسیون اربعین در مجلس راه‌اندازی شود و اینکه مسئولین در کنار خودشان از فعالین جهادی بعنوان یکی از مشاوران در این امور استفاده کنند.

براساس این گزارش در ادامه این دیدار صمیمی علی کریمی «نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی»اظهار داشت:از دست اندرکاران این گروه چه در برپایی موکب و چه در بحث کمک به مناطق محروم، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، بحث کرونا و ...تقدیر می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد:ان ‌شاءالله تو دو ماه آینده از طریق مجلس، پیگیر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی خواهم شد.

رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار