اقامت در اقامت‌های بوم گردی انتخاب مسافران به سمنان؛
تابناک سمنان: مهدی جمال دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از اقامت حدود ۳ هزار نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان اقامت در تأسیسات گردشگری استان متعلق به اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 28 March 2021

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم؛ قیمت، اطلاعات رزرو - نابرو

 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: بیشترین اقامت تاکنون در اقامتگاه‌های بوم‌گردی صورت گرفته است  و میزان اقامت در تأسیسات گردشگری مجاز استان اعم از هتل و مهمانسرا، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و اقامتگاه‌های سنتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است .

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه ابلاغی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم تبلیغ سفر به استان سمنان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان رسالت ذاتی خود را مبنی بر مدیریت سفر مسئولانه انجام می‌دهد تا  هم‌وطنان و مسافران در سلامت کامل بوده و با خاطره خوش استان را ترک کنند.

اقامت ۷۳۲۵ مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی

مهدی جمال با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار و 325 نفر مسافر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه به سفر سالم و مسئولانه در تأسیسات گردشگری مجاز استان اقامت داشته‌اند، افزود: یک هزار و 872  نفر در هتل‌ها و مهمانسراها، 163 نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، 615 نفر در مهمان‌پذیرها، یک هزار و 680 نفر در مجتمع‌های گردشگری و 121 نفر در اقامتگاه‌های سنتی اقامت داشتند.

جمال همچنین بیان کرد: تاکنون 406 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است و  47 هزار و 34 نفر نیز  از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

ممنوعیت برپایی چادر در استان سمنان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان تصریح کرد: برپایی هرگونه کمپ و چادر در استان ممنوع است و در استان تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا هستیم و به‌واسطه شیوه‌نامه این ستاد در خصوص سفرهای نوروزی، اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآوری کرد: در استان سمنان 90 اقامتگاه بوم‌گردی، 15 هتل و مهمان‌سرا، 14 اقامتگاه‌سنتی، پنج مهمان‌پذیر، پنج مجتمع گردشگری، 79 خانه مسافر، یک هتل‌آپارتمان، دو مرکز تفریحی‌سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، 31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین‌راهی، 19 سفره‌خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری فعال است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار