معاون تبلیغات اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی طی نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 28 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام حشمت الله رستمی در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده نیمه شعبان عنوان کرد: در آستانه خجسته میلاد امام عصر (عج) و به منظور ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، موسسات و تشکل‌های فرهنگی با برنامه ریزی مناسب بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اجرا می‌کنند.

وی اظهار داشت: از جمله برنامه‌ها می‌توان آذین بندی معابر و مساجد، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، راه اندازی هیئت‌های سیار خودرویی و پخش مولودی و اهداء هدایا، سرکشی و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، توزیع نان صلواتی در بیش از ۲۰ نانوایی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات فرهنگ انتظار در شبکه استانی سیما و در فضای مجازی، برگزاری مراسم جشن در مناطق آبی در صورت موافقت ستاد کرونا با رعایت ضوابط بهداشتی و…اشاره کرد.

رستمی در ادامه گفت: تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰۰۰ پرس غذای گرم، پخش دعای فرج از مساجد، راه اندازی پویش هرخانه یک هیئت مهدوی، توزیع ۵۰۰۰ بروشور با موضوع انتظار و مهدویت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نیمه شعبان در استان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با امام عصر و تقویت فرهنگ انتظار، و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه است.

وی افزود: امیدواریم که عموم مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت با مشارکت در پویش‌ها و کمک‌های مومنانه زمینه تقویت و توسعه این فعالیت‌ها را فراهم آورند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار