فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: میزان تردد های جاده ای در استان با توجه به محدودیت های کرونایی، به صورت کلی نسبت به سالیان گذشته کاهش اما در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز ۹۹ افزایش ۹ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 28 March 2021
فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: اکیپ های ما از تاریخ ۲۵ اسفند ماه به منظور مدیریت ترافیک، نگهداری و مرمت راه ها، شستشوی تابلو های آسیب دیده در اثر بارندگی، انسداد جاده ها و سایر موارد ایمنی به صورت تمام وقت در جاده ها حضور داشته اند و تا ۱۵ فروردین ماه نیز ادامه دارد.
 
وی افزود: گشت های ما با هماهنگی پلیس راهور به منظور کنترل ترافیک جاده ای در تمام محور ها حضور و بر روند تردد ها نظارت دارند.
 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: بر طبق بررسی اطلاعات خروجی، از ۲۰ تا ۲۸ اسفند سال ۹۹ با افزایش تعداد تردد های جاده ای استان شاهد افزایش ۲۴ درصدی تردد ها نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بودیم همچنین تا ۵ فروردین سال ۱۴۰۰ با افزایش ۳۷ درصدی تردد ها نسبت به سال ۹۹ رو به رو بودیم.
 
 
این مسئول خاطر نشان کرد: از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ماه حدود ۹ درصد افزایش میزان ترددات و ترافیک جاده ای را نسبت به سال قبل داشتیم که افزایش تصادفات را نیز در پی داشته است.
 
 
وی بیان کرد: با نگاهی به آمار تردد در بازه زمانی مشابه سال های ۹۸ و ۹۹ پیش بینی می شود روند کلی تردد تا روز های ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه کماکان افزایشی و شاهد اوج تردد در یکی از این دو روز باشم که در روز طبیعت روند کاهشی به خود گرفته و مجدد تا ۲۰ فروردین ماه و پایان سفر های نوروزی افزایشی خواهد شد.
 
 
کرمی تاکید کرد: حدود ۴۴ اکیپ و ۷۰۰ نفر از پرسنل راهداری به همراه ۵۰۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین در کل محور های استان مستقر اند که با هماهنگی دستگاه های همکار از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و ... آماده خدمت رسانی به هم میهنان و هم استانی های عزیز خواهیم بود.
 
 
وی در پایان پرتردد ترین محور مواصلاتی استان را در ایام نوروز از نظر ترافیک جاده ای مسیر بیستون به کرمانشاه دانست و گفت: محور های استان همچنان با ترافیک مواجه هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار