استاندار خراسان رضوی در سفر به تربت‌حیدریه و بازدید از بخش "کدکن" این شهرستان ضمن تاکید بر انسجام و وحدت بین مردم منطقه و پرهیز از هرگونه تفرقه افکنی با اظهارات و رفتار بخشدار کدکن برخورد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۳ 28 March 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمد صادق معتمدیان در جریان سفر به شهرستان تربت‌حیدریه از شهر کدکن بازدید کرد و ضمن دیدار با قشرهای مختلف مردم این منطقه در معابر شهری و واحدهای صنفی به مشکلات و کاستی های آنان گوش سپرد و سپس در جلسه جمع بندی مصوبات سفر به تربت‌حیدیه شرکت کرد.

در این جلسه که حدود ۴۰ مصوبه برای توسعه این شهرستان داشت، بخشدار کدکن ضمن گلایه از استاندار خطاب به وی گفت: حتما شما در سفر بعدی خود به نیشابور، کدکن را خواهید دید.
در پی این سخنان، استاندار خراسان رضوی با بخشدار کدکن برخورد کرد و به خاطر ایجاد تفرقه بین مردم منطقه به وی تذکر شدید داد به طوریکه بخشدار از حضور در ادامه این جلسه محروم گردید.
استاندار خراسان رضوی در این جلسه افزود: انسجام و وحدت مردم منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و طرح مسائل اختلاف انگیز آسیب زاست، این استان از ۳۳ شهرستان مانند یک پازل تشکیل شده است و زیبایی این پازل به قرارگرفتن همه شهرستان ها در کنار هم و در جای خود است.
شنیده ها از منابع مطلع حاکی است "علی محمدی" بخشدار کدکن به رغم نیاز مردم این بخش به حضور مستمر بخشدار، ساکن منطقه نمی‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار