در میان اخبار روز جمعه گذشته استان خوزستان یک خبر بیش از سایر اخبار خودنمایی می نمود وآن هم این بود «برخورد استاندار خوزستان با مدیر عامل آبفا»! رویدادی کم سابقه که فقط می توانست برای نظام مدیریت در این استان زرخیز تاسف برانگیز و ملال آور باشد. پیرو این حادثه «شهرام گراوندی»روزنامه نگار و […]
کد خبر: ۹۵۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳ 28 March 2021

اقتصاد بومی

در میان اخبار روز جمعه گذشته استان خوزستان یک خبر بیش از سایر اخبار خودنمایی می نمود وآن هم این بود «برخورد استاندار خوزستان با مدیر عامل آبفا»!
رویدادی کم سابقه که فقط می توانست برای نظام مدیریت در این استان زرخیز تاسف برانگیز و ملال آور باشد.
پیرو این حادثه «شهرام گراوندی»روزنامه نگار و نویسنده باسابقه و مشاور دارای حکم رسمی از مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان در نقد رفتار استاندار مبنی بر اخراج مدیر عامل شرکت آبفا ، مطلبی وزین و بسیار منطقی و پخته که از سبک حرفه ای و مبتنی بر اخلاق ایشان انتظار می رود ، به رشته تحریر درآورد.
این مطلب در بیش از بیست سایت خبری مورد استفاده قرار گرفت و خوانندگان زیادی در فضای مجازی از آن بهره ثواب بردند.
در این میان ناگهان مسئول روابط عمومی آبفای خوزستان بدون اطلاع از اصل ماجرا و به امید اینکه بتواند دوران نه چندان خوشایند روابط عمومی استانداری زمان خودش را احیا نماید، با ادبیاتی موهن مبادرت به تکذیب حکم و مصاحبه و موضعگیری منطقی جناب گراوندی نمود!
اتفاقی که در نوع خود با وجود حکم امضا شده «دکتر حقیقی پور» مبین نوعی گرایش مشکوک از سوی مسئول روابط عمومی آبفا به خارج از چهارچوب مدیریتی شرکت آبفا دارد و بنوعی در تقابل با مدیرعامل شرکت عمل کرده است. وگرنه وقتی اصل ماجرا دلالت بر اختلاف مواضع استاندار و مدیر عامل آبفای خوزستان دارد این تعجیل در تکذیب اختلاف آن هم در قالب یک اعلامیه ناپخته علیه یکی از روزنامه‌نگاران باسابقه استان خوزستان( و مشاور رسانه ای همین مجموعه) ، نوعی لطیفه و در نهایت خودزنی مسئول روابط عمومی آبفای خوزستان تلقی خواهد شد!
رستم بیرگانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار