تابناک-جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ 27 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ،عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) گفت: تمامی فعالین حوزه کسب و کار در شهرستان بندرعباس که فاقد مجوز هستند باید شرایطی فراهم شود که برای فعالیت مجوز دریافت کنند.

وی افزود: باید همچنان بیاموزیم که رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها راه در امان ماندن از ویروس کرونا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: آمار مسافران به شهرستان بندرعباس نسبت به عید سال ۱۳۹۸ کاهش قابل توجهی داشته است که این بیانگر درک بالای هم وطنان نسبت به عدم مسافرت و در خانه ماندن آنهاست که جای تقدیر و تشکر از آنها دارد و انتظار می رود مسافران بسیار اندکی هم که به شهرستان بندرعباس می آیند با رعایت کامل موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی از خود و سایر هم وطنان در مقابل این ویروس خطرناک محافظت نمایند.

عزیراله کناری در پایان تصریح کرد: همچنان نصب چادر در سواحل ، بوستانها و پارک ها ممنوع و همچنین عرضه قلیان در سواحل کافی شاپ ها و رستورانها و پارک ها ممنوع و نهاد های مرتبط باید نسبت به این موارد اقدامات بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار