پیکر بی جان این مجری در منزلش در شهرک غرب تهران پیدا شده است. تا کنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 27 March 2021

 

پیکر بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون در شرایطی عصر امروز در خانه‌اش واقع در منطقه گلستان شهرک غرب کشف شد که بر اساس ارزیابی‌های اولیه پلیس، دست کم دو روز از فوت او می‌گذشته است.
به گزارش «تابناک»، پیکر بی جان آزادی نامداری مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش در شهرک غرب توسط والدینش پیدا شد و در نهایت با حضورهای نیروهای پلیس و اورژانس وضعیت او مورد بررسی قرار گرفت و فوت او تایید شد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلییس در این ارتباط اعلام کرد: «در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز (شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.
بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری"، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌دلیل عدم تماس با والدینش، آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.»
این مجری تلویزیون کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد و در ادامه از سال ۱۳۸۹ مجری برنامه غیرمنتظره شد که از شبکه دو سیما پخش می‌شد. او همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود داشت.
او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیتش، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد..
حواشی ازدواج و جدایی نامداری و فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون در نهایت به ممنوع التصویری نامداری منتهی شد. او در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان در فضای مجازی به صحنه بازگشت و در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد؛ هرچند هر دو این تجربه‌ها آنچنان موفق نبود و نتوانست موقعیتی شبیه رضا رشیدپور که منجر به بازگشتش به تلویزیون شد را برای او فراهم آورد.
انتشار تصاویری از این مجری زن در اوایل مرداد ۱۳۹۶ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌داد، منجر به حواشی تازه‌ای برای این مجری شد و او را بیش از پیش از فعالیت حرفه‌ای‌اش دور کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار