نماینده شیراز خواستار ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان شد و گفت: این دیدگاه وجود دارد که بیمه پول را نقدی می‌گیرد اما در ارائه خدمات نسیه عمل می‌کنند، باید خدمات سازمان به ویژه در بحث درمان به روز بوده و موجب رضایت‌مندی مردم شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 27 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید باید از قشر زحمتکش کارگران به عنوان عناصر اصلی تولید حمایت جدی شود.
 
او با اشاره به نگاه جدی مجلس به حل مشکلات جامعه کارگری گفت: مجلس در این راستا 89هزار میلیارد تومان جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مصوب کرد که حتی مسئولان سازمان نیز انتظار آن را نداشتند.
 
 عزیزی با بیان اینکه امروز تصدی‌گری دولت تا پایین‌ترین سطح سازمان قابل مشاهده است، عنوان کرد: این یک مشکل بزرگ است در حالی که از ابتدا بنا بود که سازمان تامین اجتماعی غیردولتی اداره شود.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به بدهکاری دولت به سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: دولت نباید از پرداخت بدهی خود به این سازمان طفره برود.
 
او با انتقاد از نگاه قلکی دولت به سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: نوع نگاه غلط دولت‌ها به این سازمان یک مشکل جدی است و تا دولت‌ها این سازمان را در جایگاه قانونی خود نبینند، مشکلات همچنان پابرجا است.
 
 
برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار