فرماندار خلخال:
فرماندارخلخال گفت:طبق اعلام قرارگاه زیستی مقابله با کرونا وضعیت بخش کلور مرکز بخش شاهرود قرمز بوده و ورود مسافران به این بخش ممنوع بوده و از دیروز به مسافران ۴۸ ساعت فرصت داده شده تا از منطقه خارج شوند.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 26 March 2021

فریدون بابایی افزود: از ۱۷۰ تست کرونای انجام شده از افراد مشکوک به کرونا در شهر کلور مرکز بخش شاهرود ۵۰ تست مثبت و هفت تست PCR مثبت شناسایی شده که سه نفر از این افراد مبتلا به کرونای انگلیسی هستند.

رییس ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونای خلخال بیان کرد: وضعیت بخش شاهرود خلخال به علت بی‌توجهی مردم و حضور بی شمار مسافران نوروزی از مناطق مختلف و قرمز شده و تا اطلاع ثانوی مسافرت به این بخش از همه مبادی وردی ممنوع است.

وی از اجرای کامل محدودیت‌ها طبق مصوبات قرارگاه زیستی شهرستان در بخش شاهرود بویژه شهر کلور خبر داد و افزود: چنانچه مسافران و هموطنانی که در ایام تعطیلات نوروز امسال به بخش شاهرود آمده و دراین منطقه حضور دارند شهر کلور و مناطق تابعه بخش شاهرود را ترک نکنند شیوع بیشتر این ویروس در این بخش و گسترش آن به مناطق دیگر شهرستان دور از انتظار نیست .

فرماندار خلخال گفت: چهار متبلا به کرونای انگلیسی وسایر افراد درگیر با کرونا در شهر کلور تحت درمان قرار گرفته اند و تلاش می‌شود تا فرداد همه مسافرین غیر بومی این بخش را ترک و زمینه را برای کنترل بیماری فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال پیش از ظهر امروز در محل بخشداری شاهرود تشکیل جلسه داد و آخرین وضعیت افراد مشکوک ومبتلا به کرونا در شهر کلور و مناطق تابعه مورد ارزیابی اعضای این ستاد قرار گرفت.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار