اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در ششم فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 26 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 6 فروردین ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در ششم فروردین بشرح زیر است:

 

تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در فضای امن 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمدباقر لائینی در دیدار نوروزی فرمانده انتظامی استان با وی که با حضور معاونت ها و روسای پلیس های تخصصی همراه بود، تصریح کرد: برقراری و حفظ امنیت عیدی بزرگ نیروی انتظامی برای مردم شریف و مهمانان استان است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، افزود: در تعطیلات نوروزی که برای همه عید است، برای کارکنان ناجا زحمت افزایی است و نیروی انتظامی در این عرصه مصداق شمعی است که خود می سوزد تا خانه ای را روشن کند.

آیت الله لائینی، تصریح کرد: این ایثارگری ها، حضور در جاده ها، خیابان ها و تفرجگاه ها و کوچه و بازار توسط عزیزان نیروی انتظامی علیرغم اینکه بعضاً با برخوردهای نامناسب مواجه هستند؛ جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

وی، خاطرنشان کرد: برخوردهای مناسب شما کارکنان ناجا ؛ نشانه گذشت و فداکاری شماست و در ایام عید امسال که با شرایط کرونایی مواجه هستیم و منع تردد هم ابلاغ نشد ؛ با افزایش تردد ها مواجه بودیم و این امر زحمات شما را به نسبت سنوات گذشته بیشتر کرد .

امام جمعه شهرستان ساری در ادامه با بیان این که نیروی ایمان در کارکنان نیروی انتظامی تقویت شده است، اظهار داشت: مدیریت فرمانده هوشیار و کارکنانی با انگیزه، تلفیقی را ایجاد کرد که برآیند آن حفظ فضای امن برای افراد بومی و مهمانان در اقصی نقاط استان است.

آیت الله لائینی همچنین خطاب به مردم استان، اظهار داشت: مردمان عزیز بدانند که تلاش کارکنان ناجا جز برای حفظ امنیت و آرامش عمومی نیست .

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا از سوی مردم با قدردانی همه جانبه از کارکنان ناجا، اذعان داشت: مردم قدر زحمات خادمان خود را می دانند و همواره در تامین و برقراری نظم و امنیت همدل و همراه با آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است، گفت: به شکر خدا نیروی انتظامی توانسته با برخورد قاطع با مخلان امنیت ؛ اقتدار خود را به منصه ظهور برساند.

فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی و حضور خیل عظیم گردشگران نوروزی در استان مازندران، گفت: در این ایام ترافیک بالایی را در استان شاهد بودیم و علیرغم عدم تخصیص نیروهای کمکی به استان به دلیل شرایط کرونا، خوشبختانه با تلاش و جدیت نیروهای موجود و استفاده از تمام ظرفیت ها، امنیت مطلوبی برای شهروندان و مسافران این استان فراهم شده است.

سردار میرزایی برخورد قاطعانه پلیس با مظاهر علنی فساد و سایر ناهنجاری های اجتماعی را از دیگر اقدامات پلیس در این ایام برشمرد و گفت: در طی یک هفته گذشته با تلاش و جدیت کارکنان بیش از 350 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب و قابل توجه پلیس در پیشگیری از سرقت ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های نیروی مقاومت بسیج و سپاه در استان مازندران در پی هم افزایی های که انجام شد، امنیت قابل قبولی را در استان شاهدیم.


-----------------------------------------------------


کشف 23 فقره سرقت در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 23 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد. 

سرهنگ " محمد زمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت:  با هدف افزایش  احساس امنیت شهروندان و مبارزه با سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف 23 فقره انواع سرقت از جمله سرقت مغازه،  اتومبیل ، اماکن خصوصی و همچنین 2 کیلو و 100گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی بابل خاطرنشان کرد در این طرح 15 اتومبیل و7 موتور سیکلت متخلف توقیف و 9 سارق سابقه دار ، 5 معتاد متجاهر و 10 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند .

سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.


-----------------------------------------------------


کشف 19 راس گوسفند قاچاق در جویبار 

فرمانده انتظامي جویبار از كشف 19 رأس گوسفند قاچاق به ارزش 420 میلیون ريال خبر داد. 

سرهنگ "غلامرضا جعفری" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد:ماموران پلیس امنیت عمومی هنگام گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري، به يک خودروی نیسان حامل احشام  مشکوک و آن را توقیف کردند.

وي افزود: مأموران انتظامی در بازرسي از خودروی مورد نظر، 19 رأس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکي را کشف کردند.

فرمانده انتظامي جویبار با بيان اينكه کارشناسان ارزش احشام مكشوفه را، 420 میلیون  ريال برآورد کرده‌اند، بیان داشت: در اين رابطه يک نفر دستگير و به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی جویبار در اقدامی مجزا 2 موتور سیکلت سرقتی را کشف کردند.


-----------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوبهای جنگلی قاچاق در قائم شهر 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از كشف3 تن چوب جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد. 

سرهنگ"مهدی خادمی"در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت : ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق چوب در حين گشت زنی در محورهای جنگلی به يك خودروی نیسان حامل چوب مشكوك و آنرا توقیف کردند.

سرهنگ خادمی، تصريح کرد: ماموران در بازرسي از خودروی توقیفی 3 تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر با اشاره به اینکه چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل گردید ،خاطر نشان کرد: راننده خودرو دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر در پايان با اشاره به اينكه قطع بی رویه درختان،تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


کشف14 فقره سرقت در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2سارق اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت خبر داد . 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2سارق حرفه ای را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، خاطر نشان کرد: متهمان  با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به 14 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

در پایان سرهنگ عنایتی گنجی ، افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.


-----------------------------------------------------


سوادکوه ایستگاه آخر خودروی حامل مواد مخدر 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری قاچاقچی تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه تهیه و توزیع تریاک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سوادکوه قرار گرفت.

وی از همکاری نزدیک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعلاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و پس از انجام مرحله ای از تعقیب و مراقبت ،وی را در حال رانندگی با خودروی نیسان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، خاطر نشان کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی دقیق از خودروی نیسان،8کیلو و 50گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ اکبری،افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.


-----------------------------------------------------


پلمپ 19 واحد صنفی متخلف در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازاجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمب 19واحد متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا،با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 19 واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری.بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


دستگیری سارقان سیم و کابل برق در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم و کابل برق با 14 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تنکابن به اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتریها با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه مخفیگاه 3 سارق حرفه ای را در این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به هماهنگی قضائی بیان داشت: متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی ها به 14 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل برق و ادوات برش در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خودروها و موارد مشکوک و نیاز به فوریت های پلیسی می توانند از طریق سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کردند.


-----------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل مواد افیونی در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف یک خودروی نیسان و کشف 8کیلو تریاک خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، خودروی یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر را در حال جابجایی تریاک شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودروی نیسان 8کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر نیز خبر داد و در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه پرونده ای تشکیل داده و به مرجع قضائی ارسال کردند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه گفت: اعتیاد به مواد مخدر مادر بسیاری از آسیب های اجتماعی است که شهروندان برای مبارزه با آن باید همکاری نزدیکی با پلیس داشته باشند.


-----------------------------------------------------


کشف 3 تن چوپ قاچاق در "میاندورود" 

جانشین انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 3 تن چوب قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "وحید محمدی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب ، گشت زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار دادند.

جانشین  انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوبهای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن 3 تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل برداشت شده بود،را کشف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوبهای کشف شده را 30میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد : راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشن انتظامی شهرستان میاندورود در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان ، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


کشف8فقره سرقت درگلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري یک سارق با8 فقره سرقت منزل ومغازه خبرداد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت:درپی وقوع چندین فقره سرقت موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه  یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی گلوگاه از دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران پلیس آگاهی به 8 فقره سرقت منزل  و مغازه اعتراف کرد .

سرهنگ حسن زاده در خاتمه افزود: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک ، موضوع را با پليس 110 در ميان بگذارند .


-----------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف 7کیلو و 500گرم تریاک خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ  سرهنگ داداش‌تبار در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در رابطه با این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ،موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی دقیق از آن 7کیلو و 500گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار در ادامه از دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به دادسرا به دستور مرجع قضائی  به زندان معرفی شد.


-----------------------------------------------------


کشف 8 کيلو تریاک در نوشهر 

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از کشف 8  کيلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد. 

سرهنگ "صدرا عبدی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موادمخدر توسط یکی از سوداگران مرگ از استانهای همجوار ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در یکی از محورهای ورودی شهرستان  شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر  کردند.

جانشین انتظامی نوشهر از کشف 8کیلو تریاک در بازرسی از ساک دستی متهم که به صورت حرفه ای جاساز شده بود ، خبر داد و تصريح کرد: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان برای مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر می توانند،اخبار و اطلاعات مهم در این خصوص را در کمترین فرصت به پلیس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


کشف 2 کيلو تریاک در "میاندورود" 

جانشین انتظامی شهرستان "میاندورود" از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 2 کیلو تریاک خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پلیس، سرهنگ "وحید محمدی" در تشريح اين خبر، بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ،موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی میاندورود از دستگیری متهم با انجام یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم 2کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد : اعتیاد به مواد مخدر مولد بسیاری از آسیب های اجتماعی است،و شهروندان برای پیشگیری از این پدیده شوم،در صورت اطلاع از هرگونه فرصت طلبی سوداگران مرگ موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار