مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک:
تابناک-دکتر عبدالعظیم احمدپور کریانی، افزود: در ۴ روز نخست فروردین ۲۸ مرکز و امکنه متخلف و به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب و برای ۱۸۶ واحد صنفی نیز اخطاریه صادر شد. همچنین طی این مدت ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی توسط کارشناسان سلامت محیط شهرستان جاسک کشف و معدوم، و ۴ واحد صنفی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 26 March 2021

با آغاز سال جدید فعالیت های بهداشت محیطی شبکه بهداشت و درمان جاسک تشدید یافته و نظارت ها به صورت شبانه روزی انجام می شود

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،وی بیان کرد: با توجه به شناسایی ۴ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در جاسک رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ رفتار کسانی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند قابل چشم پوشی نیست و ما با قطعیت با متخلفین برخورد خواهیم کرد. از مردم و اصناف در خواست می کنیم با وجود گردش کرونای انگلیسی، پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و با دقت بیشتری آنها را انجام دهند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بهترین روش پیشگیری از بیماری است.

 

مهندس امیر محمودی مسئول سلامت محیط کار شبکه بهداشت و درمان جاسک در خصوص بازدیدهای فروردین گفت؛ با توجه به طرح تشدید بازدیدهای نوروزی کارشناسان سلامت محیط با مراجعه به اماکن و مراکز پر تردد و به صورت سرزده بازدید کرده و ضمن تذکر به متصدیان به آنها در خصوص نحوه اجرای موازین بهداشتی آموزش می دهند.

انتهای پیام /

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار