رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۹۰ تن میوه نوروزی شامل سیب و پرتقال در استان از بیست و ششم اسفند ۱۳۹۹ تا کنون توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 25 March 2021

۴۹۰ تن میوه نوروزی در استان سمنان عرضه شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه دل ابرازداشت: ۱۸۰ تن سیب و ۳۱ تن پرتقال از بیست و ششم اسفند ۹۹ تا کنون به نرخ تنظیم بازار در استان سمنان عرضه شده است.

وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید از ۲۶ تا ۳۰ اسفند ۹۹ در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملین سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد و از روز سوم توزیع میوه نوروزی ، پس از وقفه ای دو روزه، دوباره آغاز شد.
وی تصریح کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد ، سیب قرمز و پرتقال می باشد که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان ، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود و تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمامی شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه مورد نیاز ارسال می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۷۵۰ تن میوه نوروزی شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال برای استان تامین و ذخیره  شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار