از آغاز شیوع بیماری با علایم کرونای جهش یافته انگلیسی در کشور تاکنون ۱۰ مورد بیمار مبتلا به این ویروس در این شهرستان شناسایی شده اند.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 25 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: تمامی افراد شناسایی شده مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان با رعایت کامل موراد بهداشتی قرنطینه شده اند.

عباسی با بیان اینکه  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۶ هزار و ۶ نفر در این شهرستان به صورت سرپایی درمان شده اند، اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۵۶۶ مورد افراد مبتلا به کووید- ۱۹ نیز در بیمارستان شهید قلی‌پور این شهرستان بستری و ۲۸۲ نفر نیز با کرونای مثبت قطعی فوت شده‌اند.

 

وی  ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵ مادر باردار نیز با داشتن ویروس کرونا در بوکان بستری شده و خوشبختانه تمامی آنها بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی از تغییر وضعیت این بیماری در این شهرستان از زرد به نارنجی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان با علایم کرونا بستری هستند که روز گذشته یکی از آنها فوت کرده است.

عباسی در پایان گفت: تاکنون ۳۵۰ دوز از این واکسن دریافت و در اختیار بخش های پرسنل کرونای بیمارستان، کارکنان مرکز بهداشت، سرای سالمندان، جانبازان و دیگر بخش های درمان تزریق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار