نماینده شیراز در مورد ضعف و ایراد های کشور گفت: درحوزه های انفرادی موفقیت های زیادی را داریم، در حوزه ورزش دستاورد های خوبی داریم ولی در زمینه های تعاونی که نیازمند کار مشترک است ضعف هایی داریم. در تنظیم سازوکارهای اداری مشکلات زیادی داریم سیستم اداری فشل است و ایرادهای بسیار داریم. حل معضلات اداری از ضرورت ها است.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 25 March 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری در رابطه با قوانین که در کشور نیاز به اصلاح دارد، گفت: روال قانونی گذاری در مجلس یازدهم را غلط می دانم، نزدیک 12 هزار عنوان قانون داریم در شرایطی که همه بخش های تولید راکت و غیر فعال هستند.
 
نهاد قانون گذاری و تولید قانون از همه جا فعال تر بوده و متاسفانه قوانین زیادی را تولید کردیم که نوعا با یکدیگر مغایرت و هم پوشانی دارند، بخش عمده فسادی که در کشور وجود دارد به علت تعدد و تنوع قوانین است، خلا های قانونی زیادی داریم در برخی از حوزه ها بیش از نیاز قانون داریم و مازاد قانونی خودش ایجاد مشکل کرده است، باید مجلس یازدهم به جد دنبال تنقیح قوانین باشد.
 
او ادامه داد: نتوانستیم در حوزه قانون گذاری کشور را به روز کنیم. معتقد هستم که مجلس باید از صحن محوری خارج شود و به سمت کمیسیون محوری برود و شورای نگهبان پاسخگویی و رسیدگی هایش را سرعت بخشد. باید با کمک مجموعه های تخصصی در کشور خلأهای که وجود دارد را پر کنیم.
 
او در پیام نوروزی به مردم گفت: مردم به آینده امیدوار باشند امیدواریم یک دولت پر کار، بسیاری از مشکلات را حل کند.
 
 
برچسب ها: جعفرقادری ، قانون ، ادارات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار