مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش و تب سنجی ۲۵۰ نفر در مرز آستارا، گفت: ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز در این منطقه از مسافران گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 25 March 2021

 

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشارکت و حضور جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی، اظهار کرد: ۲۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب این طرح در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان و مسافران مشارکت می‌کنند.

وی در ادامه به آماده باش ۲۷ پایگاه امداد و نجات در سطح استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته در سطح استان گیلان همزمان با سایر مناطق کشور آغاز شده و ۱۶ پایگاه ثابت هلال احمر گیلان نیز در این طرح مشارکت دارند.

غلامی با اشاره به راه اندازی و استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر در ۱۸ نقطه مرزی کشوری برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در همین راستا در مرز آستارا مستقر است.

وی با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ماه تا روز گذشته ۲۵۰ نفر از مسافران ورودی و خروجی در پایانه مرزی آستارا مورد پایش قرار گرفته‌اند، گفت: این افراد تب سنجی شده و نکات بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به انجام تست‌های فوری کرونا از مسافران، افزود: تاکنون ۶۶ مورد تست فوری کرونا نیز از مسافران انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار