به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ؛
رئیس ستاد نماز جمعه فیروزکوه گفت: نماز جمعه ۶ فروردین ماه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان اقامه نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 25 March 2021

 

حجت الاسلام زین العابدین شجاع اظهار داشت: طی روزهای اخیر آمارهای فوتی و بستری شدگان مبتلا به کرونا نشان از افزایش بیماران در شهرستان دارد.

رئیس ستاد نماز جمعه فیروزکوه افزود: با توجه به اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تأیید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان فیروزکوه و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و نمازگزاران عزیز، نماز جمعه این هفته مورخ ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ در فیروزکوه اقامه نخواهد شد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان فیروزکوه تغییر کرده و از وضعیت زرد به وضعیت قرمز تبدیل شده است، تا اطلاع ثانوی نمازجمعه در فیروزکوه برگزار نخواهد شد، تا زمانی که نمازجمعه در شهرستان برگزار نمی‌شود، خطبه‌های نمازجمعه در قالب «پیام جمعه» منعکس خواهد شد.

شجاع عنوان داشت: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی و به منظور حفظ سلامت شهروندان، برگزاری مراسم‌هایی که باعث تجمع افراد می‌شود همچون مراسم اعیاد شعبانیه مانند مراسم نیمه شعبان و همچنین نمازهای جماعت در شهرستان فیروزکوه، فعلاً تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع است و تصمیمات جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در رنگ بندی‌های جدید کرونایی شهرهای استان در حال حاضر شهرهای دماوند، فیروزکوه، رودهن در وضعیت درخطر قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار