مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 25 March 2021

 

علیرضا خزائلی روز پنج‌شنبه با اعلام این خبر افزود: با آغاز ایام نوروز ۱۴۰۰ موزه‌های تحت پوشش این اداره کل شامل موزه خوشنویسی کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌ها همه‌ روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ با مقررات بازدید محدود، میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به مقررات اعمال شده در موزه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا، کنترل و جلوگیری از تجمع بازدیدکنندگان، فروش بلیط موزه‌های استان از طریق سامانه فروش الکترونیکی با ظرفیت محدود و در بازه زمانی مشخص انجام می‌شود و تا زمان اتمام بازدید گروه‌های ثبت ‌شده، پذیرش بازدیدکننده جدید انجام نمی‌شود.

خزائلی اضافه کرد: همچنین بنر اطلاع‌رسانی مقررات در ورودی موزه‌های استان نصب شده است و استفاده از پوشش ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط بازدیدکنندگان کاملاً کنترل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: جلوگیری از بازدیدهای گروهی بیش از ۱۵ نفر، ورود تورهای گردشگری و توضیح راهنمای تور در فضای موزه و حفظ فاصله معین از ویترین‌ها از دیگر مقررات اعمال‌ شده در موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار