مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پارسال (۹۹) در مجموع ۵۶ خانه ورزش روستایی در سطح این استان با اقلام موردنیاز ورزشی تجهیز و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 25 March 2021

علی خلیلی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر ۲۰۴ خانه ورزش روستایی در این استان از تجهیزات ورزشی که شامل دارت، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ست شطرنج است، بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی می تواند زمینه و بستر برای رشد و توسعه ورزش در میان روستائیان علاقه مند به امر ورزش را فراهم کند بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در روستاها، تاکید کرد و اظهار داشت: خانه‌های ورزش در روستاها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی برای روستاییان به ویژه جوانان احداث می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه خانه های ورزش روستایی به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستاها نیز کمک می کند، افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های کرونایی، سطح فعالیتهای ورزشی و تحرکات بدنی افراد را با کاهش مواجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه امر مهم ورزش، تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، گفت: لازم است مردم حتی در خانه های خود ورزش را در برنامه روزانه قرار دهند چرا که این مهم یکی از راهکارها و مؤلفه های جدی سلامت جامعه و افراد است و همچون سپری با تقویت سیستم ایمنی بدن از بیماری کرونا نیز جلوگیری خواهد کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار