رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: مراجعه به مراکز منتخب بهداشتی ما در سطح شهر اهواز با شروع تعطیلات نوروزی (از ۲۹ اسفند تاکنون) ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 24 March 2021

دکتر مهران احمدی بلوطکی بیان کرد: دورهمی خانوادگی، دید و بازدید ایام عید و رفتن به مسافرت جزو عوامل اصلی کاهش بار مراجعات است که نتیجه آن در چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی افزود: روزانه چهار هزار تست رپید و ۵۰۰ تست پی سی آر در منطقه غرب اهواز انجام می‌شود و ماموران در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی مشغول بیماریابی هستند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۴ تست در راه‌آهن اهواز انجام شد که سه مورد آن مثبت بود و از سفر آنها جلوگیری شد. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸۶ تست در پایانه مسافربری غرب اهواز انجام شد که چهار مورد آن مثبت بود.

وی بیان کرد: از زمان راه اندازی مرکز نمونه‌گیری در راه‌آهن تاکنون ۱۴ هزار و ۳۶۰ تست صورت گرفته که ۳۹ مورد مثبت شناسایی شده است. در پایانه مسافربری غرب اهواز نیز ۲۱ هزار و ۳۴۰ تست انجام شد که ۴۸ مورد مثبت شناسایی شده است.

احمدی بلوطکی گفت: با وجود اینکه اهواز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اما همچنان برخی افراد در سطح شهر تردد می کنند.

وی ادامه داد: پنج مرکز منتخب بهداشتی در غرب اهواز به مدت ۱۶ ساعت مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و از مردم درخواست داریم با بروز کوچکترین علایم بیماری به این مراکز مراجعه کنند.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار