مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان گفت:داوطلبین شورای اسلامی روستا‌ها نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 24 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلیل بالایی با اعلام اینکه ثبت نام از داوطلبین شورای روستا‌ها از ۱۶فروردین آغاز و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد اظهار کرد:این ثبت نام غیر حضوری و با دریافت اپ بر روی گوشی، دسکتاپ کامپیوتر و با مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی نت‌ها می‌باشد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نیست و ضرورتی به تحویل فیزیکی مدارک نمی‌باشد.

دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان با خبر تشکیل هیات‌های اجرایی و نظارت شورا‌ها در ۳۱ بخش استان تصریح کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبین شورای روستا‌ها اصل به عدم نیاز به استعلام از مراجع چهارگانه می‌باشد و موارد استثناء با نظر بخشدار و هیات اجرایی بخش ممکن می‌باشد.

بالایی با اشاره به صراحت قانون در ارایه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در زمان ثبت نام و ضرورت بار گذاری آن از داوطلبین خواست هر چه زودتر با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ نسبت به دریافت گواهی اقدام نمایند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه مدرک تحصیلی برای داوطلبین روستا‌ها تا ۲۰۰ خانوار را خواندن و نوشتن و روستا‌های بالاتر از ۲۰۰ خانوار را مدرک دیپلم اعلام کرد.

بالایی عملکرد شورا‌های اسلامی روستا‌ها را در ایجاد دهیاری بعنوان مدیر اداره امور روستا و مجری تصمیمات شورا را موفق ارزیابی کرد و افزود: تعامل ارزشمند شورا با دولت، پیگیری ایثارگرانه و بدون چشم داشت امور روستا توسط شورا‌ها، بهسازی محیط روستا و ارتقاء سطح کیفیت زندگی و رعایت بهداشت محیط را از دستاورد‌های مهم شورا روستا است.

بالایی اظهار کرد: پویایی در تولید، تکیه بر ظرفیت‌های محلی، ارتقاء دانش و درونزا بودن فعالیت‌ها با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه بر توسعه همه جانبه روستا، رشد خدمات و گردشگری هموار و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم نموده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار