رئیس بیمارستان امام رضا(ع):
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) گفت: مشهد ۳ پیک کرونا را اسفند ۹۸، تیر ۹۹ و مهر ۹۹ تجربه کرد و بیمارستان امام رضا(ع) یکی از برترین عملکردهای کشور را در هر ۳ نوبت داشته است.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 23 March 2021

تابناک رضوی: علی خرسند در ارتباط ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: ۴ سال پیش در چنین ایامی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) افتتاح شد که خوشبختانه منشا خدمات بسیار شد و پس از آن هم افتتاح بیمارستان‌های اکبر و شهید هاشمی‌نژاد را داشتیم.
وی افزود: بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با هزار تخت فعال یکی از بزگترین بیمارستان‌های کشور است و میزان بستری سالانه این مرکز درمانی بالغ بر ۲۰ هزار نفر و میانگین آن ۷ هزار نفر است.
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با بیان اینکه در ایام بحران کرونا بیمارستان ۶۱۰ به بیماران کرونایی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی خدمت‌رسانی همزمان را به کرونایی‌ها و غیرکرونایی‌ها مطابق با دستورالعمل‌ها را داشت و پس از خروج از موج سوم هم بیمارستان امام رضا(ع) به بیش از ۵۰ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کرد که ۱۶ هزار نفر از آنان بستری شدند و مابقی سرپایی بودند که خوشبختانه بسیاری از آنان بهبود یافتند.
خرسند تصریح کرد: در ایام بحران کرونا تعداد ۱۰۰ تخت ICU به‌صورت ویژه جهت مراقبت از بیماران کرونایی حاد فعال بوده و خوشبختانه با وجود مبتلایان بسیاری که در میان کادر درمان این بیمارستان داشتیم هیچگونه فوتی‌ای نداشتیم.
وی با ذکر این نکته که مشهد ۳ پیک کرونا را اسفند ۹۸، تیر ۹۹ و مهر ۹۹ تجربه کرد و بیمارستان امام رضا(ع) یکی از برترین عملکردهای کشور را در هر ۳ نوبت داشته است، تاکید کرد: خوشبختانه پس از خروج از موج سوم وضعیت مطلوبی داشتیم، اما از زمان طرح نوروزی ۱۴۰۰ افزایش آمارها را داریم که امیدواریم کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار