رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ۳۴۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه خودرو از ۲۰ اسفند تا دوم فروردین ماه از مسیرهای مواصلاتی مختلف به این شهرستان وارد شده‌ و این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 22 March 2021

 

غلامحسین بختشاهی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین دلیل افزایش ورود خودرو به تالش، اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر وضعیت زرد کرونایی این شهرستان است و منجر به افزایش مسافرت ها شده است.
وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون هزار و ۶۷۲ فقره سفر توسط ناوگان مسافری شهرستان انجام شده و پنج هزار و ۹۰۵ مسافر با ۱۷۱ دستگاه خودرو در این شهرستان جابجا شده اند.

او اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش با تحت پوشش داشتن پنج شرکت اتوبوسرانی،۲ شرکت مینی بوس رانی و سه شرکت مسافربری سواری خطی بین شهری با ۳۴ دستگاه اتوبوس،۷ دستگاه مینی بوس و ۱۳۰ دستگاه سواری مسافران نوروزی را جابجا کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش در خصوص شمار سفرهای درون و برون استانی از این شهرستان گفت: در تعطیلات نوروز تاکنون ۵۴۲ فقره سفر برای جابجایی هزار و ۷۰۵ مسافر برون استانی و هزار و ۱۳۰ فقره سفر برای جابجایی چهار هزار و ۲۰۰ مسافر درون استانی انجام شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و مناطق گردشگری طبیعی نظیر طرح های نوار ساحلی خزر، در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار