مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از تشدید نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری این استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ 22 March 2021

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در تعطیلات نوروزی

 

به گزارش تابناک سمنان  مهدی جمال صبح امروز در حاشیه سرکشی از تأسیسات گردشگری مهدی‌شهر اظهار داشت: امسال به توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ‌گونه تبلیغی در حوزه جاذبه‌های استان سمنان صورت نگرفته است.

وی افزود: علیرغم محدودیت‌های کرونایی اما بر اساس گزارش‌ها و آمار شاخص‌ها، پذیرش مسافران در تأسیسات گردشگری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بیان کرد: سرکشی از تأسیسات گردشگری در سراسر استان سمنان به‌صورت جدی، روزانه و چرخشی در دستور کار قرار گرفته است.

جمال گفت: برنامه کاری برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بر اساس اعلام رنگ‌بندی روزانه شهرستان‌های استان سمنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: مسافران و عموم هم استانی‌ها باید به‌صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی با جدیت انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نظارت بر مراکز خدماتی و تأسیسات گردشگری بین‌راهی از 2 هفته گذشته در استان سمنان آغاز شده است.

جمال تأکید کرد: هیچ‌گونه تور غیرمجازی حق پذیرش مسافر در ایام نوروز پیش رو در استان را نداشته و تنها تورهای مجاز با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی حق فعالیت و جذب مسافر دارند.

وی خاطرنشان کرد: تبعیت از مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد و به‌واسطه دستورالعمل این ستاد در خصوص سفرهای نوروزی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار