مسئولان تامین اجتماعی کرمان:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا و سایر محدودیت‌های ناشی از تحریم ها شاهد انجام فعالیت‌های چشمگیر و درخشش خدمت رسانی در واحدهای درمانی این استان بوده ایم گفت : باید با پرهیز از دور همی های رایج قدردان زحمات کادر درمانی باشیم .
کد خبر: ۹۵۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 22 March 2021

امین فخر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از خدمات همکاران واحدهای درمانی در سال ۹۹ افزود: یک سوم بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بستری و مداوا شدند.

وی ادامه داد: واحدهای درمانی، به ویژه واحدهای بستری در زمینه های ارتقای کیفی خدمات، توسعه فضاهای فیزیکی و تکمیل تجهیزات پزشکی تلاش فراوانی را داشته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به تداوم اجرای نهضت آی تی و طرح های الکترونیکی اظهار داشت: علاوه براجرای طرح ۳۰۷۰ در مراکز بیمه ای، طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد اجرا می شود که به سمت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت پیش می رود.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات الکترونیک،گام های بلند سازمان در راستای تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی است.

فخر همچنین به طرح سطح بندی خدمات درمانی در سازمان پرداخت و گفت: بر این اساس مجوز ساخت بنای جدید پلی کلینیک های بیمارستان‌های استان و احداث درمانگاه در شهرستان انار اخذ شده است.

وی توسعه بخش های ویژه بستری NICU-CCU-ICU در بیمارستانهای پیامبر اعظم(ص) کرمان و دکتر غرضی سیرجان را از دیگر پروژه های طرح سطح بندی عنوان کرد و افزود: روند راه اندازی بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان تامین اجتماعی کرمان هم به خوبی پیش می‌رود.

فخر اجرای طرح ارتقای هتلینگ و سیستم تهویه در بیمارستان امام علی (ع) زرند را در زمره برنامه های عملیاتی توصیف کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: به منظور حمایت و حفاظت مالی از بیمه شدگان طرح فرانشیز صفر اجرایی شده است که بر این اساس بیماران از پرداخت هزینه های بستری در بیمارستان‌های منتخب دولتی طرف قرارداد معاف هستند.

وی همچنین از تداوم طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ سال رفع مشکلات و گره گشایی برای همگان باشد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمانهم در این ارتباط ضمن اشاره به وظایف و کارکردهای متعدد بیمارستان‌ها اظهار داشت: بیمارستان یک سازمان پیچیده است و سرعت عمل در ارائه خدمات و ضرورت خدمت رسانی باید همواره مد نظر باشد.

هادی صبوری تصریح کرد: شایسته است با دیدگاه حل مساله با مشکلات برخورد شود و اصلاحات به صورت فرآیندی انجام شود.

رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان کرمان نیز در خصوص تداوم اجرای طرح نسخه الکترونیک اشاره کرد و گفت : با دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان برای صدور نسخه الکترونیکی هماهنگی های لازم انجام شده است و در حال حاضر در تمامی مراکز درمانی دولتی هم نسخه الکترونیکی صادر می شود.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان نیز هم ضمن قدردانی از خدمات کادر درمانی و دیگر پرسنل این بیمارستا طی یکسال گذشته گفت: رسالت بیمارستان ، ارائه خدمات ایمن،باکیفیت و مستمر است و در این راستا از همه منابع و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

فرهاد اشافی یادآور شد: با نصب مخزن اکسیژن ۲۵ تنی در بیمارستان، مشکل کمبود اکسیژن بطور کامل رفع شده است و با راه اندازی واحد سی تی آنژیوگرافی، بیماران نیازی به خروج از استان برای دریافت خدمات درمانی ندارند.

همچنین مهدی ابناء رییس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان اظهار داشت: در سالی که سپری کردیم فرآیندهای خدمت به خوبی عملیاتی شد و روند اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای به خوبی پیش می رود.

منصور هاشمی رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز هم گفت: پروژه های عمرانی در این بیمارستان در حال اجرا هستند و نسبت به تکمیل تجهیزات نیز اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار