مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: پایتخت نشینان در سال گذشته حدود ۱۷ میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی در قالب کارزارهای مختلف کمک، و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 22 March 2021

سعید آرام روز دوشنبه اظهار داشت: برای جذب کمک‌های مردمی و موسسه های خیریه کارزارهای مختلفی به فراخور زمان و مناسبت‌های مختلف سال از جمله همدلی مومنانه و پازل همدلی برگزار شد و شاهد کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی شهروندان تهران بودیم.

وی افزود: کمک های غیرنقدی نیز شامل خرید ۶ هزار بسته نوشت افزار، ۴۵ عدد تبلت، ۵۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ دست لباس و کاپشن و مواد ضدعفونی بود که جمع آوری و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به خدمات و کمک های اداره بهزیستی شهر تهران گفت: کمک‌های غیر نقدی شامل ارزاق، پوشاک، پک بهداشتی، گوشت و مرغ، جهیزیه، لوازم خانگی و کمک‌های نقدی در قالب بن کارت خرید هدیه، کارت هدیه، وام ۳۰ میلیون تومانی صندوق امداد ولایت، کمک هزینه بازسازی و تعمیر مسکن و در مجموع ارزش کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی تاکید کرد: کمک ها همچنان ادامه دارد و در عید نوروز نیز پنج هزار بسته معیشتی به مددجویان اهدا شد و این بسته ها همچنان تا پایان نوروز ادامه دارد.

آرام با بیان اینکه مراکز بهزیستی به صورت مداوم ضدعفونی می شود، گفت: سال گذشته ۱۸ مرکز دولتی بهزیستی به صورت هفتگی و در مجموع ۵۴۰ مرتبه و ۱۰۷ مرکز غیر دولتی در مجموع سه هزا ر و 210 مرتبه ضدعفونی شدند.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز ارائه خدمات و کمک های مشارکتی ادامه دارد و برای استفاده از توان خیران نیز در نیمه اردیبهشت امسال جلسه هم اندیشی با آنها برگزار می شود تا برای خدمات رسانی بهتر به معلولان از این قشر توانمند بهره مند شویم.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار