رییس پلیس راه خوزستان گفت: ۲ هزار خودرو در این استان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند جریمه شدند.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 21 March 2021

سرهنگ‌ رضا دولتشاهی بیان کرد: در چند روز گذشته افزایش سفرها را در خوزستان شاهد بودیم و برخی از افراد غیربومی که در استان حضور داشتند قصد برگشت به محل سکونتشان را داشتند و این موضوع باعث شد که در جاده‌های خروجی با افزایش تردد خودروها روبه رو شویم.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در جاده‌های خوزستان به حالت عادی و کاهشی برگشته افزود: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌های خوزستان حضور داشته و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون به بیش از ۴۰ هزار خودرو تذکر زبانی دادیم همچنین بیش از ۵۰ هزار خودرو را عودت و ۲ هزار خودرو برابر قانون جریمه شدند.

وی ادامه داد:اولویت ما به صاحبان خودروهای غیربومی تذکر زبانی و عودت خودروها است اما در صورتی که خودرویی اصرار به تردد داشته باشد جریمه خواهد شد.

دولتشاهی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از شهرهای قرمز و نارنجی را نداشته و پلاک‌های غیربومی حق ورود به این شهرها را ندارند. این محدودیت تا پایان تعطیلات نوروز در استان برقرار است و ادامه آن به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا بستگی دارد.

وی گفت: میزان جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب پنج و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می‌شود.

هم اکنون هشت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار