رحمت جلیلیان نماینده عالی اتحادیه دوستی جوانان جهان اسلام در پیامی آغاز سال 1400 هجری شمسی را تبریک گفت و تاکید و انعکاس شعار امسال با عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را وظیفه هر ایرانی دانست.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 21 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه متن این پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

حلول سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و آغاز بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است خدمت ملت شریف ایران بالاخص مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عید باستانی نوروز که در تاریخ جاودانه ایران زمین میراثی از نیاکان ماست با رنگِ ایرانی-اسلامی خود فرصتی برای آغاز دوباره ایجاد می‌کند تا با توکل بر خدای متعال، تحرک و جهش را برنامه ریزی کنیم و با عبور از تنگنا‌ها در جهت آبادانی سرزمین خویش بکوشیم.

مردم جهان و کشور ما بواسطه‌ی شیوع ویروس منحوس کرونا و آثار ناشایست آن بر عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، سال پر مشقتی را پشت سر گذاشته و بسیاری از هم وطنانمان سال نو را در سوگ عزیزان خود آغاز می‌کنند، سایه‌ی شوم این بیماری علاوه بر در خطر قرار دادن سلامت جسمانی افراد، روان و رفتار آن‌ها را متاثر ساخته و جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی را دچار چالش‌های جدی کرده است.

با این وجود مردان و زنان این سرزمین بار دیگر نشان دادند نه تنها در مقابل بیماری، تحریم و فشار از پای نخواهند نشست بلکه اتحاد و همبستگیشان را در عرصه مبارزه به نمایش می‌گذارند و با جهادی کم نظیر بر مشکلات فائق خواهند آمد.

مقام معظم رهبری در بیانات گهربار خویش ۱۴۰۰ را سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" عنوان کردند ایشان سال‌های پیاپی " تولید" را در شعار سال مورد توجه قرار داده اند، این تاکید، اهمیت و ضرورت گسترش تولید را در کشور نشان می‌دهد و باید در راستای منویات همچنین فصل الخطاب قرار دادن کلام ایشان هر ایرانی "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" را در جامعه منعکس کند.

در پایان همچنان که یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ را در فرازی از دعای نیکوی تحویل سال زمزمه می‌کنیم از خداوند دگرگونی قلب‌ها و دل‌ها و تغییر دیده‌ها و ادراکات را برایتان خواستارم تا با تدبیر و توکل بر وجود پر برکت پرودگار نیکو‌ترین احوالات در انتظارتان باشد.

              رحمت جلیلیان
نماینده عالی اتحادیه دوستی جوانان جهان اسلام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار