عید دیدنی معاون استاندار از بچه های بهزیستی
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از چهار برابر شدن کمک‌های خیرین به فرزندان بهزیستی در سال شیوع و همه‌گیری کروناویروس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 21 March 2021

مؤسسه‌ای با ۲۱ نوه در دامغان/ رشد ۴برابری کمک‌ به فرزندان بهزیستی در سال شیوع کرونا

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا ایزدپور در اولین روز از سال ۱۴۰۰ و در بازدید معاون استاندار از فرزندان بی‌سرپرست بهزیستی در موسسه ۱۴ معصوم اظهار کرد: در سال ۹۹ خیرین استان بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به این کودکان کمک کردند و این در حالی است که میزان کمک خیرین به فرزندان بهزیستی در سال ۹۸، حدود پنج میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در مراکز بهزیستی استان افزود: در سطح استان ۱۲ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست وجود دارد که کودکان نوزاد تا ۱۸ ساله در آنها نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه تمامی مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست توسط موسسات خیریه اداره می‌شود گفت: بسیاری از فرزندان ساکن در این مراکز دارای عناوین برتر مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و .. هستند.

وی از موسسه ۱۴ معصوم به عنوان یکی از مؤسسات با سابقه و قدیمی و خوشنام شهر دامغان نام برد و تصریح کرد: خیرین برای حمایت مادی، روحی، رزوانی و.. کودکان برنامه‌های متعددی اجرایی می‌کنند.

ایزدپور به نقش مهم خیرین در مراقبت از کودکان بهزیستی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خیرین نباشند ما در کمک به گروه‌های هدف موفق نخواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان یادآوری کرد: خیرین استان در سال ۹۸ مبلع ۵ میلیارد تومان در زمینه های مختلف غیرنقدی و خدمات‌رسانی به موسسات نگهداری کودکان بی سرپرست اهدا کردند که این رقم در سال ۹۹ به بیش از ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مؤسسه‌ای با ۲۱ نوه
همچنین حجت الاسلام خواجه زاده از اعضای هیات امنای مؤسسه چهارده معصوم(ع) دامغان با بیان اینکه موسسه ۱۴ معصوم(ع)  زیر مجموعه‌های زیادی در سطح شهرستان دامغان دارد، به سابقه ۱۲ ساله مراکز نگهداری در دامغان اشاره کرد و گفت: دختران تحت سرپرستی ما در دو مجموعه ساختمانی و سه مرکز ( ریحانه،  کوثر یک و کوثر دو) در رده‌های سنی ۶ سال تا سن ازدواج نگهداری می‌شوند.‌

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶ نفر از دختران ساکن در این مراکز ازدواج کردند ادامه داد: جدید ترین آئین ازدواج نیز در ۱۵ شعبان امسال برگزار خواهد شد.‌

عضو هیات امنای موسسه چهارده معصوم(ع) دامغان  با بیان اینکهما اکنون ۲۱ نوه داریم افزود: دخترانی خوب، محجبه و با اخلاق در این مجموعه نگهداری شده که خوشبختانه عناوین مختلف و برتر ورزشی، کاپ حجاب و اخلاق را کسب کرده‌اند.

حبیب‌الله خجسته‌پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در دیدار با فرزندان ساکن در مرکز کوثر با ابراز خرسندی از حضور در بین فرزندان بهزیستی در نخستین روز سال ۱۴۰۰ گفت :از متولیان این موسسه خیریه که عاشقانه و خالصانه برای این فرزندان زحمت می کشند تقدیر می‌کنم‌ .

وی به تمجید از خیرین پرداخت و افزود: همه جامعه ایرانی و اسلامی،خانواده این فرزندان محسوب شده و همه ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: هدف ما از حضور در این مرکز ؛ عرض تبریک و آرزوی سلامتی برای شما دختران خوب و ساعی بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار