نماینده آباده گفت: با توجه به درآمد پایداری که در حوزه منابع شناسایی شده است سال جدید با توجه به شرایط کرونا می‌تواند در حوزه های کسب و کار و مناطقی که محروم هستند، سال بهتری باشد و ایجاد اشتغال کند که بر معیشت مردم اثر می گذارد. بودجه کرونا هم در کنار بودجه سلامت و واردات دارو و تجهیزات پزشکی دیده شده که بودجه مستقلی است. در بودجه سال جدید تاکید زیادی بر حوزه مسکن انجام شده و برای تسهیلات بانک‌ها هم تکلیف شده است.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 21 March 2021
به گزارش تابناک فارس:‌ رحیم زارع ادامه داد: در حوزه کسب و کارهای کوچک به ویژه مناطق محروم توسط کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد برکت و بسیج سپاه وام ازدواج و حوزه های آموزشی و بازنشستگان کشوری و لشکری و حمایت از ایثارگران، اقداماتی انجام شده است بودجه ۱۴۰۰ با بودجه سال های قبل تفاوت چشمگیری دارد.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق در رابطه با اینکه چه قوانینی در سال جدید نیاز به اصلاح دارد، گفت: ایرادی که در نظام اجرایی، حوزه تقنین و قوه مجریه وجود دارد، تنقیح قوانین است. مازاد قوانین را در همه حوزه ها شاهد هستیم نیاز به قانون جدید نداریم بلکه باید برخی از قوانین اصلاح شود.
 
زارع در پیام نوروزی به مردم گفت: سال نو را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که سالم و سلامت باشند و هرچه زودتر کرونا به پایان برسد. از مردم می‌خواهم که پروتکل ها را رعایت کنند تا از این وضعیت اضطراری و خطر ویروس کرونا، بیرون بیاییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار