استاندار اردبیل گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و افزایش ۱۸ درصدی سهم استان اردبیل هستیم و رتبه اول کشوری را در جذب بودجه داریم به طوری که از میزان کل اعتبارات استانی ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش آبرسانی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 21 March 2021

 

اکبر بهنامجو ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت محور تولید در کشور در استان اردبیل نیز با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در سریع‌ترین زمان با حضور مسئولان شهرهای استان و مدیران اجرایی استانی برنامه عملیاتی تدوین می‌شود.

وی از توجه به بخش‌های شهرستانی در تدوین برنامه عملیاتی شعار سال 1400 در استان اردبیل خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار تولید و حمایت از محور تولید و براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال حاضر برنامه عملیاتی و اجرایی شعار سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها تدوین می‌شود که در آن توجه به ظرفیت‌ها و بخش‌های شهرستانی را در اولویت قرار دادیم.

بهنامجو با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها باید حمایت از واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار دهیم تصریح کرد: تاکید ما به مدیران این است موانعی که پیش روی تولید کنندگان است برداشته شده و تسهیلات لازم و پشتیبانی ها و موانع زدایی ها در اسرع وقت انجام شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر رشد 18 درصدی سهم استان اردبیل در بودجه سال 1400، بیان کرد: در بودجه سال 1400 شاهد رشد و افزایش 18 درصدی سهم استان اردبیل هستیم و رتبه اول کشوری را در جذب بودجه داریم به طوری که از میزان کل اعتبارات استانی 200 میلیارد تومان به بخش آبرسانی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه محورهای مواصلاتی افزایش اعتبارات خوبی داشتیم اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه محورهای مواصلاتی افزایش اعتبارات خوبی داشته‌ایم و برای چهار خطه سازی راه های مناطق مختلف استان اردبیل 280 میلیارد تومان اعتبار گرفته شد و در حوزه حمل و نقل ریلی نیز برای تقویت عملیات اجرایی احداث راه آهن اردبیل بالاترین میزان اعتبارات و منابع مالی را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار