تابناک- آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیامی تصویری صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 21 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک شما مردم عزیز سلام عرض می کنم، عرض ادب و دعای خیر دارم

  یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

  یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

  یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

  حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

حلول سال جدید، سال ۱۴۰۰ را به همه مردم عزیز و ولایت مدار و بسیار با ایمان استان باشکوه استان بوشهر تبریک عرض می کنم.

امیدوارم سالی پر از خیر، سلامت و سراسر نعمات الهی برای همه جهان، سرزمین های اسلامی، ایران عزیز، استان گرانقدر بوشهر باشد. 

تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، را به فال نیک گرفته، چرا که تقارن بهار یعنی فروردین، اردیبهشت و خرداد با بهار معنویت یعنی ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان یک پیام آسمانی دارد که ان شاءالله امسال پر از برکت و عنایات الهی برای جامعه ما باشد.

این گردش روزگار، بهار و تابستان و پاییز و زمستان یک درس برای انسان است که شرایط زندگی بر یک قرار نخواهد ماند. شرایط ناگوار سختی و ناراحتی و فشار ماندگار نیست و هر زمستانی بهاری نیز در پی دارد و انسان این روحیه امید و امیدواری را از جهان می آموزد که در پس این همه سختی های زمستان بهار است و بهار طبیعت به انسان درس می دهد که شرایط بر یک قرار و سخت نخواهد ماند و ان شاءالله شرایط جدید فراهم خواهد شد.

سال ۱۳۹۹ با تمام سختی ها و فراز و نشیب خود گذشت؛ فشارهای اقتصادی، بیماری کرونا و شیوع آن بر زندگی مردم بسیار تاثیر منفی گذاشته بود ولی در کنار این موضوع شکوه حماسه های مردم ایران با هدایت های مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته العالیه یک حماسه دیگری آفرید. حماسه کادر درمان و مدافعان سلامت که شبانه روز تلاش کردند و از آسیب های جدی این بیماری کاستند.

از آن طرف حماسه مواسات و خدمات مختلف به مردم در تمام جغرافیای ایران و بوشهرِ عزیز و بسیاری از این نوع امور صورت گرفت اما امیدواریم که سال جدید پر از خیر و برکت باشد.

محورهایی که در سال جدید بسیار مهم است مورد توجه مسئولان قرار بگیرد اولین آنها مسئله معیشت مردم و رفع گرانی و تورم، رفع مشکل بیکاری، اشتغال جوانان و رشد سطح درآمد خانواده ها است که دچار مشکلات معیشتی نشوند.

دوم توسعه حوزه بهداشت و درمان، توسعه بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی، رشد دانش پزشکی، و مدیریت کنترل دانش بنیان عرصه بیماری ها تا خدایی ناکرده بعد از رفع کرونا جامعه به بیماری های دیگری دچار نشود.

سوم برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی جامعه است که باید در این رابطه خیلی تلاش شود. و چهارم خدمات هر چه بیشتر مسئولان مملکت به مردم عزیز است، این مردمان عزیز امتحان داده و سربلند هستند و این وظیفه مسئولان است که هر چه بیشتر با افتخار و مجاهدت در خدمت مردم عزیز باشند.

سال ۱۴۰۰ برای استان بوشهر مبارک است و آن کسب عنوان پایتخت قرآنی ایران بوده که خدا را به ذات اقدسش که نازل کننده قرآن و رسول خدا که پیامبر قرآن است و ائمه اطهار که ائمه قرآن هستند استان ما و کل ایران را از جمیع بلیات محفوظ بدارد.

امیدواریم ان شاءالله سال جدید پر از خیر، برکت، رزق حلال، سلامت، طول عمر، موفقیت، برای کل مردم ایران و مردم عزیز استان بوشهر باشد. خداوند جمیع رفتگان و عزیزانی که بر اثر کرونا از دست دادیم، و همچنین شهدا، امام شهدا، مدافعین حرم، مدافعین سلامت را بیامرزد.

و امیدواریم خداوند به همه بیماران شفای عاجل عنایت کند و به همه شما مردم صحت و سلامت، طول عمر و موفقیت و ایمان و تقوا و اخلاق، رزق حلال و رفع گرفتاری ها به هر شکل ممکن مرحمت کند.

خداوند ظهور آقا امام زمان تعجیل بفرماید، به مقام معظم رهبری طول عمر باعزت عنایت کند و ما را در راه بندگی و طاعتش توفیقات عالیه عنایت کند.

موفق و موید باشید

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار