رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: مردم دید و بازدیدهای عید را به صورت مجازی برگزار کنند و از حضور در تجمع و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 20 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر "رضا منصوری" افزود: ویروس کرونا در کمین همگان و تهدیدی برای سلامتی همه افراد است از این رو مردم باید خطر کرونا را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در قصرشیرین با موفقیت کامل اجرا شده و اجرای آن همچنان ادامه دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: نظارت بر مکان های عمومی و واحدهای تهیه و توزیع غذا و همچنین اغذیه فروشی ها به طور مستمر انجام می شود.

دکتر منصوری اضافه کرد: پرسنل شبکه بهداشت و درمان نیز در ۲ نوبت به صورت روزانه بر مکان های عمومی و بازار نظارت می کنند و تخلفات بهداشتی را رصد و با متخلفان برخورد می کنند.

او ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا کنون ۴۹۷ تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۱ تن فوت کردند ولی اکنون مورد بستری در مراکز درمانی این شهرستان نداریم.

وی گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع و دورهمی مواردی است که باید افراد به آن توجه کنند.

 وی اظهار داشت : تاکنون موردی از ابتلای به کرونای انگلیسی در قصرشیرین نداشته ایم و امید است با همکاری و همراهی مردم بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار