استاندار اصفهان با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 20 March 2021

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می‌باشد.
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
بهار؛ هنگامه نو به نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی و یادآور بازگشت هستی به مبدأ آفرینش است از یک اصل آمده و دوباره به آن اصل بر می­گردد ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین­های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت: إنَّ الی ربک المُنتهی: نهایت و تمامیت به سوی پروردگار است و در پرتو آن می­توان جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی­کند. این بدان معنی است هستی قبل از همه چیز به جمال مطلق وکمال بی نهایت و خیر محض شعور و علم دارد به او عشق می‌ورزد و او را می‌خواند.
بهار می‌آید تا در گوش جانمان، مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و قرار ما زمینیان در بی‌قراری همین روزگار و آسمان، نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی، سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری خوش و رنگارنگ است.
سال ۱۳۹۹ با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی‌ها و ناکامی و کامیابی‌های آن به پایان رسید.
خوشبختانه در زمینه‌های مختلف، خدمات ارزشمندی ارائه شد. مردم شریف اصفهان در سال ۹۹ علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی شاهد بهره برداری از پروژه‌های بزرگی بودند که بر روند توسعه و پیشرفت استان تأثیر به سزایی داشت و موجب رضایت و امیدواری مردم و علاقمندان به توسعه و آبادانی استان شد.
اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از همراهی و مساعدت آحاد مردم شریف و قدر شناس اصفهان و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ را به شما مردم عزیز استان اصفهان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و به پاس همکاری مدیران محترم استان و همدلی تیم مدیریتی استان و همفکری و پشتیبانی معنوی مردم شهید پرور اصفهان در توسعه استان در سال ۱۳۹۹ و عبور از حوادث مختلف از جمله همکاری در خصوص مقابله با بیماری کرونا از تک تک هم استانی‌های عزیز و فهیم به ویژه سفیران عرصه سلامت تشکر می‌کنم.
امیدوارم خداوند متعال سال جدید را سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان مقدر فرماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار