مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام؛
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: مجتمع پتروشیمی ایلام امسال در جمع شرکت‌های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس بسیار خوش درخشید و یکی از موفق ترین مجتمع های پتروشیمی کشور بود.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 20 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛، حسن نجفی سمنانی بیان داشت: نیروهای خوش‌فکر و غیرتمند این شرکت در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران جنگید و با پیروزی در این جنگ در کارزار تولید، اشتغال و ارزآوری به موفقیت دست یابد.

وی گفت: مجتمع پتروشیمی ایلام در کنار مجموعه‌ی پتروشیمی‌های ایران به عنوان یکی از پرچم‌داران خنثی‌سازی تحریم در این موفقیت بزرگ و به شکست کشاندن جنگ اقتصادی دشمن  نقشی عظیم و محوری داشت و با کار، تولید شبانه‌روزی و عزمی محکم با شکوفا کردن ظرفیت‌های داخلی، صادرات محصولات و ارزآوری، نقشی مهم و تاثیرگذار در خنثی سازی تحریم را بر عهده داشت.

نجفی سمنانی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای موفقیت آمیز پتروشیمی ایلام درسال ۱۳۹۹ که حاصل تلاش همه نیروهای شرکت اعم از کارکنان، کارگران و مدیران پتروشیمی بود، راه‌اندازی و به تولید رساندن الفین سیزدهم بود که بعد از ۱۷ سال و در اوج تحریم ها در استان ایلام به راه اندازی رسید و فعالیت رسمی آن شروع شد.

وی مطرح کرد: افتتاح واحد الفین پتروشیمی ایلام علاوه بر اینکه پیروزی بزرگی برای کشور و شکست دشمن در جنگ اقتصادی محسوب می شود، باعث اشتغال‌زایی بیشتر و تولید ثروت بوده و با توانمندتر شدن پتروشیمی ایلام، زمینه ایجاد پارک پلی‌پروپیلن نیز در استان ایجاد شده و این مهم در آینده‌ی صنعت پتروشیمی در جهان بدون شک به استان ایلام جایگاهی ممتاز خواهد بخشید. 

نجفی سمنانی گفت: مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام به مثابه یک خانواده‌ی بزرگ امروز در یکی از بهترین دوران‌های حیات و فعالیت خود قرار دارد و نیروهای  این شرکت  که هدفی جز پیشرفت و توسعه استان ایلام ندارند، با درک شرایط موجود کشور در تلاشی جهادگونه سعی  دارند که بیشترین توان و انرژی خود را در راستای ارتقای تولید و افزایش بهره‌وری به انجام رسانند.

وی افزود: هدف این است که از پتروشیمی ایلام به عنوان واحد نمونه موفق سرمایه‌گذاری در استان یاد شود و مشوقی برای سایر سرمایه‌گذاران بزرگ باشد که در استان مهم و راهبردی ایلام سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام بدهند و در آینده‌ی نزدیک، استان ایلام با ذخایر سرشار هیدروکربن به قطب پتروشیمی کشور تبدیل شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار