تابناک-فرماندار شهرستان قشم اظهار کرد: آخرین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مسائل سه شرکت تشکیل و پیگیری های لازم انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 19 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،فرماندار شهرستان قشم گفت: در آخرین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال ۹۹ با امهال یکساله تسهیلات استفاده شده توسط یکی از شرکت ها موافقت شد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قشم افزود: درخواست امهال تسهیلات و توسعه کارگاه با افزایش سرمایه در گردش از طریق دریافت تسهیلات بانکی و تمدید مهلت راه اندازی کارگاه را از جمله موارد طرح شده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ذکر و اضافه کرد: با امهال یکساله تسهیلات استفاده شده یکی از شرکت ها و تخصیص اعتبار برای توسعه واحد تولیدی ازطریق تسهیلات بانکی موافقت و یک درخواست دیگر موکول به ارائه توضیحات متقاضی و بررسی مستندات شد.

 

آخرین کارگروه رفع موانع تولید به ریاست دکتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، با حضور رضا صفایی دادستان، مهندس رحیمی معاون برنامه ریزی فرمانداری و روسای ادارات عضو کارگروه تشکیل شد.

گفتنی است در طول یکسال اخیر مسائل ۲۱ واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طرح و بررسی و تعداد ۱۳ مورد به نتیجه نهایی و رفع مشکلات منجر شده و تعدادی با طرح در کارگروه استان در حال پیگیری است.

همچنین به گفته امین اله رونما دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قشم در یکسال گذشته ۱۱۶ بازدید با حضور دکتر نصری رییس کارگروه و اعضا در راستای بررسی مسائل کارگاه های تولیدی انجام شده است.

مهم ترین موارد بررسی شده امهال تسهیلات استفاده شده، افزایش سرمایه در گردش از طریق دریافت تسهیلات بانکی ، تامین سوخت واحدهای تولیدی و ارسال کالا به سرزمین اصلی عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار