ماموستا فایق رستمی:
امام جمعه سنندج گفت: تلاش بخش‌های مختلف به ویژه کادر درمان، خیران و مردم برای مقابله با ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ قابل تقدیر بوده و هیچگاه از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 19 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، اظهار داشت: سال سختی را بخاطر شیوع کرونا سپری کردیم، اما به واسطه این ویروس، قدرت ایمان، یکدلی، همکاری و محبت اقشار مختلف مردم بیشتر شد.

وی با بیان اینکه قدردانی از زحمات دستگاه‌ها و بخش‌های تلاشگر، تشکر از پروردگار است، اضافه کرد: مردم و مسوولان باید با قدرت و همدلی بیشتر نسبت به گذشته، برای توسعه و آبادانی کشور در سال جدید، تلاش خود را مضاعف کنند.

خطیب جمعه سنندج ضمن تقدیر از تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت و تبریک روز پاسدار و جانباز، افزود: جانبازان برای دفاع از وطن و میهن اسلامی، جان خود را به خطر انداختند و بخشی از بدنشان را از دست دادند تا دست تجاوز بیگانگان از کشورمان کوتاه شود، بنابراین مسوولان باید در خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ماموستا رستمی به فرا رسیدن سال نو خورشیدی اشاره و ضمن تبریک بهار به مردم، یادآور شد: فصل بهار نشانه قدرت لایزال الهی است و باید با دیدن زیبایی‌های این فصل و زنده شدن دوباره طبیعت، بر ایمانمان به روز قیامت افزوده شود.

وی بهار و نوروز را نماد عدالت و آن را فرصتی برای ادای صله رحم دانست و اظهار داشت: طبق فرموده پیامبر (ص)، در سال جدید باید پیمان جدیدی با خداوند ببندیم و برای رضایت پروردگار جدی‌تر قدم برداریم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار