امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه تخریب انتخابات یکی از راهبردهای دشمن است، گفت: دشمن در صدد است مردم در انتخابات حضور نداشته باشند و از این راه جریان انتخابات دچار شکست شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 19 March 2021

تخریب انتخابات راهبرد دشمن است/ضرورت حضور حداکثری مردم

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در آخرین جمعه سال ۹۹ دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با به راه انداختن آشوب، نزاع و درگیری انتخابات را دچار مشکل کند و مردم حضوری کمرنگ در پای صندوق‌های رأی داشته باشند، ابراز کرد: تخریب انتخابات راهبرد دشمن است.

وی با بیان اینکه اگر جریان انقلابی در انتخابات سال ۱۴۰۰ در ایران پیروز شود اقتدار نظام تقویت می‌شود، افزود: ملت ایران ملتی قوی و قهرمان است و با توجه به وجود مشکلات هرگز خسته نشدند و در انتخابات سال آینده حضوری پرشکوه و حداکثری خواهند داشت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه از آغاز ثبت نام تا پایان مهلت قانونی ثبت نام انتخابات شورای اسلامی ۱۰۶ نفر برای حضور در شورای اسلامی چهار شهر در سطح شهرستان اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: ۶۳ نفر در شهر دامغان، ۱۹ نفر دیباج، ۱۲ نفر شهر امیریه و ۱۲ نفر شهر کلاته رودبار برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کردند.

حسینیان با بیان اینکه تا پایان وقت اداری روز ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر باید نظر خود را درباره صلاحیت نامزدها اعلام کند، اظهار داشت: برای کمک به رشد و آبادانی روستاها افرادی که می‌توانستند در زمان ثبت نام شوراهای اسلامی روستاها نسبت به ثبت نام اقدام کردد.

وی درباره بارش برف و کولاک چند روز اخیر در دامغان، اظهار داشت: ۱۱ کیلومتر از محور کمربندی دامغان در شب بارش برف همراه با بوران و کولاک درگیر بوده که ۴۰۰ نفر از مسافران در راه مانده در محل زائرسرای حضرت ابوالفضل (ع) اسکان و به برخی دیگر با همکاری نیروهای سپاه، بسیج و امدادی خدمات دهی شد اما این امر می‌طلبد مرکز استان صدای مردم دامغان بشنود و در احداث یک راهدارخانه در محور کمربندی دامغان و اختصاص امکانات و تجهیزات به این شهرستان اقدام کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار