ادعای برنامه تلویزیونی الچرینگیتو
جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، مدعی شد باشگاه دورتموند در این تابستان برای فروش ارلینگ هالند مبلغ 250 میلیون یورو می خواهد.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 19 March 2021

به گزارش تابناک سمنان ارلینگ هالند در ژانویه سال گذشته تنها با 20 میلیون یورو از باشگاه اتریشی سالزبورگ به دورتموند پیوست و از آن زمان تا به حال خود را در قامت یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا به اثبات رسانده و گل های زیادی برای زنبورها وارد دروازه حریفان کرده است.

 

همین عملکرد خیره‌کننده ستاره نروژی باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. از غول‌های فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا گرفته تا اکثر تیم‌های بزرگ انگلیسی که در ماه های اخیر به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده اند؛ ستاره ای که می تواند برای چندین سال خط حمله هر تیمی را تضمین کند.

 

 

 

با این حال بعید به نظر می‌رسد که دورتموند به این راحتی‌ها راضی به فروش ستاره نروژی خود شود. در همین ارتباط جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، ادعای عجیبی را مطرح کرده و می گوید باشگاه آلمانی قیمت ارلینگ هالند را مشخص کرده که بر این اساس هر تیمی که خواهان جذب این بازیکن در تابستان 2021 باشد باید مبلغ سرسام آور 250 میلیون یورو بپردازد؛ اتفاقی که در مقطع کنونی و شرایط اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای هر باشگاهی غیر ممکن محسوب می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار