دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شد، جهت رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 19 March 2021

کیفرخواست سارقان مسلح طلافروشی سمنان صادر شد

 

به گزارش تابناک سمنان محمد شریف ابراهیمی شامگاه پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: پرونده تشکیل شده سرقت مسلحانه از طلافروشی که منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شده بود جهت رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: نظم و امنیت جامعه از اولویت های مهم حوزه دادستانی است و با کسانی که این نظم و امنیت را خدشه دار کنند با سرعت و قاطعیت برخورد می‌شود. 

به گفته دادستان سمنان برای شخصی که تیراندازی کرده است اتهام قتل عمدی مرد مسلمان،مشارکت در سرقت مسلحانه در سمنان و شروع به سرقت مسلحانه در شاهرود صادر شده است.
وی ادامه داد: برای فردی که همراه ضارب بوده نیز اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه در سمنان، معاونت در قتل عمدی و مشارکت در شروع به سرقت مسلحانه در شاهرود صادر شده است.

مرد طلافروش سمنانی از شامگاه ۲۸ بهمن به دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله در حین سرقت مسلحانه ، در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و با وجود تلاش کادر درمان سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت.

در این حادثه ۲ سارق، تعداد ۲ گلوله به کتف و ریه طلافروش سمنانی شلیک کردند. 

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان پیش‌تر در گفت و گو با ایرنا ابراز داشته بود: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان که منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

این سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده ای داشت و ویدئوی مربوط به آن در کانال ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار