تابناک- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با فعالیت موج جدید گرما در این استان ظهر امروز دما در شهر برازجان دشتستان به آستانه ۴۰ درجه سانتیگراد رسید.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 19 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، پیام مساعدی  افزود: شرایط افزایش دما در این استان که از روز گذشته آغاز شده تا روز جمعه ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین تا روز جمعه برای برخی از نقاط استان بوشهر باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، خلیج فارس به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: از فردا تا یکشنبه با تغییر جهت بادها به سمت شمالی و تداوم وزش آن در این استان و روی خلیج فارس علاوه بر مواجی دریا برای برخی از مناطق احتمال وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار، در برخی نقاط افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و در صبحگاه در پاره‌ای از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی عنوان کرد: جهت وزش باد امروز غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی و از فردا به تدریج جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشه ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعت‌ها تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ و در فراساحل ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۳ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۴۸، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۷ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۱ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار