مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر گلستان از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۷ اسفندماه، به دو هزار و ۸۳۷ مصدوم امدادرسانی کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 18 March 2021

 

فرهاد میقانی در خصوص پوشش امدادی حوادث سال ۹۹  اظهارکرد: از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۷ اسفندماه، هلال احمر گلستان به هزار و ۷۴۹ حادثه امدادرسانی کرده است.

وی افزود: در مجموع این حوادث دو هزار و ۲۰۵ تیم امدادی متشکل از پنج هزار و ۵۰۷ نفر روز از ۱۹ پایگاه امداد و نجات و پایگاه های مرکزی به حوادث گوناگون اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: در این بین سهم امدادرسانی به حوادث جاده ای بیش از سایر موارد دیگر بوده و هزار و ۳۰۲ مورد را به خود اختصاص داده است.

میقانی اضافه کرد: همچنین نیروهای امدادی در حوادث شهری ۱۸۴ مورد، کوهستان ۸۳ مورد، برف و کولاک ۹۴ مورد، سیل و آبگرفتگی ۱۵ مورد، خدمات مناسبتی دریایی ۱۵ مورد، ساحلی ۱۲ مورد، صنعتی و کارگاهی ۱۱ مورد، خدمات حضوری ۵۳ مورد، آتش سوزی جنگل و مرتع هشت مورد، رانش زمین چهار مورد، هوایی سه مورد، ریزش آوار دو مورد، طوفان ۹ مورد و زلزله ۶ مورد حضور داشته و اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی تشریح کرد: در مجموع این اتفاقات ۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر حادثه دیده بود که دو هزار و ۸۳۷ نفر مصدوم و هزار و ۳۴۴ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

طبق گفته میقانی هزار و ۹۱۳ دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی در عملیات های مختلف حضور داشتند.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار