جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: به دلیل محدودیت کرونایی امسال امکان پذیرش مسافران نوروزی در این استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 18 March 2021

امکان پذیرش مسافر نوروزی در استان قزوین وجود ندارد

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، افزود: اقدامات خوبی برای مقابله با کرونا بین دستگاه‌های استان صورت گرفته است .
وی اظهار داشت : طرح شهید سلیمانی به عنوان مکمل ستاد کرونا در یک سال گذشته بخوبی توانست در کاهش بیماری عمل کند و رویکرد کلی ستاد کرونا، امروز نه به مسافرت است و به همین منظور نه مسافری به استان وارد می‌شود و نه کسی از قزوین به استان دیگر سفر می‌کند.
حبییی تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای پذیرش مسافر نداریم و اگر کسی هم در ایام نوروز وارد استان شود به عنوان مهمان ناخوانده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: مسافرت و دید و بازدیدهای نوروزی، تمامی زحمات مسوولان و کادر درمان برای مهار ویروس کرونا را از بین می‌برد و فروردین ماه طلایی را در پیش رو داریم و امروز شرایط استان در کرونا شرایط با ثباتی بوده چراکه میزان فوتی‌ها به حداقل ممکن رسیده است .
حبیبی خاطر نشان کرد: واکسن هم در حال تزریق است اما به شدت نگران دید و بازدیدهای عید هستیم که اگر کنترل نشود تمام زحمات ستاد کرونا و سایر دستگاه‌ها به هدر خواهد رفت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروردین ماه و عبور از پیک زمان مرگ کرونا نزدیک خواهد شد.
این مسوول گفت: نقش رسانه به ویژه مطبوعات و فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید هشدارهای لازم را به مردم برای توجه به دستورالعمل های بهداشتی تاکید شود.
وی یاد آور شد: طرح شهید سلیمانی در ایام نوروز با جدیت و قدرت بیشتری دنبال شود چراکه این طرح مکمل ستادکروناست؛ لذا لازم است برای آن، برنامه‌ریزی شود.
جانشین ستاد کرونا استان تاکید کرد : مراقبت‌های لازم و ویژه در سگزآباد، ضیاءآباد و حیدریه صورت بگیرد و دستگاه‌های استانی باید از آن بازدید کنند و همکاری لازم بین مسوولان در این حوزه‌ها دنبال شود.

وی با اشاره به کرونا جهش یافته در منطقه سگزآباد افزود: مدیریت بانک شهر نسبت به راه‌اندازی یک دستگاه ای.تی. ام در سگزآباد اقدام کند تا از تجمیع مردم برای پیگیری فعالیت‌های مربوطه خودداری شود و سازمان صمت و اتاق اصناف نظارت لازم را به واحدها داشته باشند و با جدیت لازم آن را دنبال کنند.
حبیبی افزود: به هیچ وجه مراسمی در نیمه شعبان نداریم و از برگزاری هر مراسم در این ایام‌ جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار