سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حادثه آتش سوزی در جایگاه سوخت خیابان هزارجریب اصفهان در ظهر روز پنجشنبه به مصدوم شدن و سوختگی سه نفر منجر شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 18 March 2021

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز به آتش نشانی اصفهان گزارش شد و ماموران ایستگاه های سه و ۱۲ آتش نشانی به سرعت خود را به جایگاه سوخت در خیابان هزار جریب ( ابتدای خیابان شیخ کلینی ) رساندند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی جی ال ایکس و سه نفر مصدوم و دچار سوختگی شدند، اظهار داشت: مسوول جایگاه سوخت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با هوشیاری و سرعت عمل اقدام به اطفا حریق کرده بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان دچار سوختگی سطحی شد، اضافه کرد: ۲ مصدوم دیگر که سوختگی بیشتر داشتند به نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تحویل داده شدند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی محل حادثه را ایمن سازی و پاکسازی کردند، تاکید کرد: اقدام به موقع مسوول جایگاه سوخت از گسترش آتش سوزی و احتمال بروز حادثه بزرگتر در این پمپ بنزین جلوگیری کرد و این کار جای تقدیر دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه به موقع و در کوتاهترین زمان کنترل شد در غیر این صورت می توانست خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه بدنبال پیگرد یک سارق اتفاق افتاد، افزود: هرگونه حریق در جایگاه های سوخت می تواند عامل ایجاد حوادث و خسارت های گسترده تری شود بهمین دلیل آموزش مسوولان و کارکنان این جایگاه در دستور کار ستاد مدیریت بحران و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و مدیریت بحران برای کارکنان جایگاه های سوخت استان اصفهان، اظهار داشت: این استان دارای حدود ۴۰۰ جایگاه سوخت می باشد بهمین دلیل آموزش جایگاهداران از اهمیت ویژه ای برخوردارست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار