نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه در سال ۹۹، تعداد ۲۸۷ هزار و ۵۱۱ بسته معیشتی، ۱۷ هزارو ۸۹۹ بسته آموزشی و لوازم التحریر، ۲۶۵ هزار و ۸۰۶ بسته بهداشتی در بین مردم توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 18 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل‌االعباس (ع) و امام سجاد (ع)؛ روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

وی به بیان گوشه‌هایی از شخصیت و جایگاه ویژه و والای این بزرگان پرداخت و امام حسین (ع) را صاحب حق بر گردن تمامی مسلمانان و علت مقبیه دین و صاحب نفس مطمئنه توصیف کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه حضرت عباس (ع) را بزرگ جانباز تاریخ انسانیت دانست و ایشان را دارای بصیرت نافذ، پایبند به عهد، ولایتمدار، غیور و شجاع معرفی کرد.

وی امام سجاد (ع) را شخصیتی بسیار بزرگ بیان کرد که راه پاسداری از خون شهید و چگونگی ادامه راه شهدا را به ما نشان می‌دهد.

جلیلیان در ادامه به نقش ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ انقلاب، امنیت و خدمت به مردم پرداخت و گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که برای دوست و دشمن شناخته شده است و از مجموعه عناصری تشکیل شده که محور اصلی حرکت‌شان اطاعت از ولایت بوده و هر جا که وارد شده باعث رضایت ولایت بوده است.

 

سپاه دارای تفکری انسانی و جهان شمول است

وی با بیان اینکه سپاه هویتی نظامی دارد، اما نظامی‌گری یک بخش از آن است، گفت: سپاه دارای تفکری انسانی و جهان شمول است و هر جا ظلمی باشد در برابر آن می‌ایستد.

جلیلیان ادامه داد: سپاه حسینی و عاشورایی است و برای حفظ نظام در صحنه حاضر بوده و تمام وجود و هستی خود را به میدان آورده است و این را در جنگ تحمیلی، حوادث، بحران‌ها و مقابله تهدید کنندگان امنیت کشور نشان داده است.

این مسئول اضافه کرد: سپاه با تمام وجود و با لبیک به ولایت در خدمت مردم بوده است بازوی پرتوان و مالک اشتر، ولی فقیه و امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه سپاه در سه بعد نظامی، معنوی و علمی توانمندی بسیار بالایی دارد، نیروی انسانی سپاه را مخلص، معتقد، متعهد، متخصص و با تجربه عنوان کرد که مانند یک بنیان مرصوص انقلاب را در برابر دشمنان مصونیت می‌بخشد.

جلیلیان با بیان اینکه پاسدار یعنی انسان مؤمن وفداکاری که پشت سر امام خود حرکت می‌کند، افزود: فرزندان سبزپوش روح‌الله، عاشورا را به عنوان معیار انقلاب برگزیده‌اند.

جلیلیان با اشاره به نقش حیاتی سپاه در مقابله با داعش و سایر گروه‌های تروریستی، گفت: هر کجا جنایتکاران یزیدی سر برآورند، پاسداران حسینی در برابر آن‌ها سر بر می‌آورند.

وی رمز اقتدار سپاه را زره پولادین عشق به خدا و معنویت دانست و تصریح کرد: امروز سپاه یکی از معیار‌های شناخت حق از باطل است و هر کس با سپاه دشمن باشد در واقع با ولایت و مردم دشمن است چراکه سپاه تمام وجودش خدمت به مردم است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در رابطه با انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: سپاه به هیچ‌وجه در انتخابات به صورت مصداقی وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه گرم شدن تنور انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی وظیفه عموم جامعه است، گفت: ما یک دولت جهادی و بن‌بست شکن می‌خواهیم که نگاهش به داخل باشد و از ظرفیت‌های درونی و بیرونی کشور غفلت نکند.

جلیلیان افزود: در انتخاب افراد بحث شایستگی و کارآمدی بسیار مهم است و باید کسانی به میدان بیایند که تخصص، تعهد و روحیه انقلابی داشته باشند نه اینکه فقط شعار بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار