تابناک-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان از فراهم شدن امکان مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با ارکان قوه قضائیه در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 18 March 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک، علیرضا احمدی منش با تاکید بر لزوم تقویت نهادهای مردمی ابراز داشت: ارتباط دو سویه بین نهادهای مردمی و ارکان قوه قضاییه، موجب رفع مشکلات و چالش های موجود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان بهره گیری هدفمند از ظرفیت عظیم مردمی در راستای احیای حقوق عامه، گسترش عدالت و آزادی های مشروع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی منش با اشاره به دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه، ابلاغی از سوی ریاست معظم قوه قضاییه و تاکید معظم له بر ایفای حقوق شهروندی و مقابله با ناهنجاری های بیرون از دستگاه قضایی افزود: کلیه نهادهای مردمی که تمایل به همکاری با مراجع ذیربط قوه قضاییه را دارند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت موسسه خود در سامانه ثنا به عنوان شخص حقوقی، اقدام نموده و کد شناسایی مربوطه را اخذ نمایند.

وی یادآور شد: حضور مدیرعامل نهاد مردمی جهت اخذ کد ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و به همراه داشتن اساسنامه نهاد، روزنامه رسمی و مهر نهاد، به هنگام ثبت نام و مراجعه به دفاتر مزبور الزامی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان تصریح کرد: نهادهای مردمی می توانند پس از دریافت کد ثنا، با مراجعه به وب سایت اداره کل مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه به آدرس mosharekat.eadl.ir نسبت به ثبت نام خود جهت اعلام همکاری با دستگاه قضایی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار