سردار سرافراز، مالک اشتر و ابوذرِ زمانِ امامین انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام؛
کد خبر: ۹۴۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 17 March 2021

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز، مالک اشتر و ابوذرِ زمانِ امامین انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام؛

روز پاسدار را محضر حضرتعالی که فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مدت ۱۶سال در سخت ترین دوران تاریخ انقلاب (هشت سال در دوران دفاع مقدس وهشت بعد از آن ) بر عهده داشته اید وطراح عملیات های بزرگ و پیروزمندانه از جمله عملیات بیت المقدس که حضرت امام فرمودند: «عملیات بیت المقدس ازشاهکارهای عظیم کم نظیر جنگها بوده است». بوده اید، تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
جنابعالی سپاه پاسدارانی را سازماندهی و شکل دادید که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی داشت سپاه پاسدارانی که نتیجه عملکردش به فرماندهی حضرت عالی آن شد که حضرت امام(ره) فرمودند: «اگرسپاه نبود کشور هم نبود».
سپاهی که با اقتدا به مولای خود‏‎ ‎‏سید مظلومان ـ علیه الصلوة و السلام ـ نجاتبخش ملت ایران و اسلام عزیز از شبهای‏‎ ‎‏تاریک و ظلمانی ستمشاهی بوده، و در پاسداری از انقلاب و هدفهای آن عاملی مؤثر و‏‎ ‎‏رکنی رکین بوده و هست.
همانطور که نام انقلاب اسلامی بدون نام بلند امام خمینی (ره) درهیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، نام سپاه هم بدون نام بلند «محسن رضایی» شناخته شده نیست، زیرا؛ معمارکبیر انقلاب و طراح سپاه (حضرت امام) مسئولیت فرماندهی و سازماندهی این نهاد مقدس و بزرگ و وهمچنین فرمان تشکیل نیروهای چند گانه آنرا به جنابعالی سپردند وشما توانستید هسته اولیه آنرا ازبهترین خلائق وفرشتگانی آسمانی نظیر شهدایی چون: سلیمانی،باقری،باکری،همت،خرازی،
کاظمی،شوشتری،هاشمی،دقایقی و...... تشکیل دهیدوبا بکار گیری آحاد مردم از اقشار وصنوف مختلف خصوصا جوانان وسپردن مسئولیتهای کلیدی به آنان و به کمک یاران شهیدت توانستید کاری بزرگ به عظمت انقلاب اسلامی انجام دهید و هیمنه همه ابرقدرتهای ظالم عالم را بخاک بمالید.
بهمین مناسبت جبهه ایستادگی استان خوزستان این روز مقدس را به محضر پیشگاه حضرت ولیعصر(عج ) ونائب برحقش مقام معظم رهبری،خانواده معظم شهدا،رزمندگان وایثار گران و خدمت جنابعالی فرمانده ارشد وپشکسوت عرصه جهاد وشهادت تبریک عرض می نماید.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی -شاخه خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار