انتظار مردم از مسوولان تامین مطالبات بحق آنها است، چنانچه قادر به برآوردن خواسته آنها نیستند، باید با آغوش باز مردم را به عدم توان خود نسبت به برآوردن خواسته های آنها اقناع کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 18 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار بیان داشت:کار مسوولان صرفا پشت میز نشینی نیست، بلکه یک مسوولیت دینی نیز بعنوان اینکه نظام ما ولایی است، وجود دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: باید در این شرایط مردم را به مشارکت سیاسی و ایجاد انتخاباتی پرشور و با بصیرت ترغیب و تشویق کنیم.

کریمی تبار افزود: شهرستان سیروان قابلیت اجرای طرح های بسیاری دارد که باید تصویب و طرح هایی مانند آبرسانی و وام های اشتغال باید اجرایی شوند.

وی بیان داشت: سرگردان بودن مردم منطقه سراب کلان بدلیل وجود سایت گردشگری و باستانی جایز نیست، هر چند میراث فرهنگی در این خصوص اقداماتی انجام داده اما باید تعیین تکلیف شود.

امام جمعه ایلام به سیل سال های گذشته در سیروان اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت نابسامان این شهرستان در ایام سیل و با حرکت جهادی و کمک های مردمی هم اکنون شرایط بهتر شده که قابل تقدیر است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار