کد خبر: ۹۴۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 17 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان یکی از کارکنان صنعت بازی‌سازی، اطلاعاتی راجع به ۳۰ دقیقه‌ی اول بازی در حال ساخت استودیو کپ‌کام (Capcom) یعنی Resident Evil Village را در اختیار کاربران قرار داد.

هرچند داسک گالم (Dusk Golem) منبع رسمی دریافت اطلاعات بازی‌های ویدئویی محسوب نمی‌شود، اما او در گذشته هم پیش از اعلام منابع رسمی، گزارش‌های کاملا درستی را از بازی‌ها ارائه کرده است. حالا او جزئیاتی از بازی جدید کپ‌کام یعنی Resident Evil Village را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در پاسخ به سوال یکی از طرفداران این سری در مورد مقدمه‌ی بازی، داسک چند توییت زد و در آن‌ها به صحنه‌هایی که در ۳۰ دقیقه‌ی اول بازی منتظر بازی‌بازان هستند، اشاره کرد.

در کل او سه توییت را منتشر کرد، و هرچند محتویات این توییت‌ها را نمی‌توان در حال حاضر تایید کرد، اما به نظر می‌رسد که آقای گالم جزئیات شفافی را در رابطه با ۳۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازی ارائه کرده باشد. این نکته را هم باید در نظر داشت که کم‌وبیش نوشته‌های آقای گالم، با چیزهایی که کاربران در تریلرهای عرضه‌شده دیده‌اند، همخوانی دارد. ظاهرا داستان بازی از آنجا شروع می‌شود که کریس ردفیلد (Chris Redfield) به خانه‌ی ایتن (Ethan)  هجوم می‌برد.

توجه داشته باشید که از اینجا به بعد ممکن است بازی برای شما اسپویل شود.

بر اساس توییت‌های داسک، بازی از آنجا شروع می‌شود که بازی‌باز در نقش ایتن به همراه میا (Mia)، همسر ایتن، در حال گشتن خانه‌‌شان هستند تا اینکه دخترشان رز (Rose) را پیدا کرده و او را خواب می‌کنند. در این لحظه ناگهان کریس وارد خانه شده، به میا شلیک کرده و ایتن و دخترش را به عنوان گروگان با خود به داخل ماشین می‌برد. وقتی که کریس با ماشین تصادف می‌کند، ایتن وارد جنگل شده و به دنبال یک تلفن می‌گردد که یک خانه‌ی ویران شده را می‌بیند. در پایان هم پیرمردی را ملاقات می‌کند که توسط یک گرگینه ربوده می‌شود، یک اسلحه‌ی کمری پیدا می‌کند، از یک زیرزمین مخوف عبور کرده و در نهایت وارد دهکده‌ی یاد شده در عنوان بازی، می‌شود.

هرچند در حال حاضر هیچ مدرکی برای تایید حرف‌های داسک گالم وجود ندارد، اما این موضوع ممکن است به زودی تغییر کند. رویداد Sony Japan که ۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۱ مارس ۲۰۲۱) برگزار می‌شود، شامل این عنوان نیز خواهد بود و قطعا قسمت‌هایی از بازی به همراه جزئیات دیگری از آن، در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. به همین خاطر ممکن است که در آن زمان درستی یا نادرستی ادعاهای داسک گالم مشخص شود. اگرچه هیچ دلیلی بر اشتباه بودن این ادعاها وجود ندارد، اما بهتر آن است که چنین اطلاعاتی را خیلی جدی نگیریم.

تا به حال تنها دو بازی Final Fantasy 7 Intergrade و Resident Evil Village برای حضور در این رویداد معرفی شده اند و از آنجا که این رویداد یک ساعت به طول می‌انجامد، اگر بازی دیگری معرفی نشود و حرف‌های آقای گالم درست باشد، احتمالا شاهد نمایش نیم ساعت اول بازی Resident Evil Village در این رویداد خواهیم بود.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار